sobota, 26 października 2013

"When it cuts you up this deep it's hard to find a way to breathe...."

Z piosenki Bring Me The Horizon "Sleepwalking". Wczoraj dostałam z angola piątkę ze sprawdzianu, z kartkówki, i szóstkę za konkurs. Którego w sumie jeszcze nie było. Na początku wczorajszego dnia miałam zły humor, przez wf miałam dobry, a po wf-ie znowu zły. Dzisiaj też mam zły. Dobrze, że jest jesień, mogę wszystko zwalić na pogodę ;)


Ja czasem wiem....


Coś ciemno w Polsce


Miałam tak  w czwartek z Magdą na chemii



"Nie wiesz jaka jesteś piękna
Bo nie jesteś"
"Awww, miałeś zły dzień? Opowiedz mi o tym.
Pieprz się"


"Chciałam kucyka
Zamknij się i jeździj na świni"
"Problem z pewnymi ludźmi jest taki, że wciąż żyją"



O mamo....jak dobrze, że idę do zakonu


I żeby spotkać tego jedynego trzeba włóczyć się po lesie



Taa, na pewno....



"Jestem singielką, nie desperatką"



"Zemsta jest słodsza niż ty kiedykolwiek byłeś"




"Wybacz im. Nawet jeśli nie jest im przykro"


Pozdro
Wercia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz