czwartek, 28 czerwca 2012

"Niech żyje bal...."

Siemka! To w tytule to chyba było w jakiejś piosence, ale nie wiem w której. Wczoraj(tj.27.06.2012r.) miałam bal szóstych klas!Przed 17.00 zaszły po mnie Marysia i Zuzia, a potem poszłyśmy po Basię i Natkę. Ale Natka miała super sukienkę! Weszłyśmy do sali 31, gdzie był poczęstunek. Stanęłyśmy przy tablicy, a ja machałam jak modelka i mówiłam "Witajcie, śmiertelnicy!". Potem przyszły Zośka i Kaśka. I dla nich chłopaki klaskali. Reszta dziewczyn(w tym ja)mówiłyśmy "Ale, dla nas to nie klaskali". Ja wyszłam, i z powrotem weszłam. I wtedy chłopaki klaskali i robili "UUUU!!!!!". Przyszła Monika. Za jakiś czas poszliśmy na dół, do holu, gdzie mieliśmy tańczyć. My stałyśmy tylko pod ścianą, bo były na razie nudne piosenki.Mieliśmy mieć DJ-a, ale nie było, był tylko facet od WF-u, p. Sawicki. Mówił przez mikrofon, żeby nie podpierać ścian, czy czegoś tam. A Marysia słusznie zauważyła, że "Jak on to mówi, to czemu patrzy na nas?". Bo patrzył. Po kilku piosenkach zaczęłyśmy w końcu tańczyć. Z dziewczyn tańczyłam z Natką, Marysią, Kaśką, Zuzia i Zośką. A z chłopaków.....Mariusz i Piekarski prosili mnie do tańca,ale im uciekałam. Kiedy Piekarski następny raz mnie poprosił, zgodziłam się-tańczyłam z nim przez jakieś półtorej minuty, a potem powiedziałam "Już koniec" i zwiałam na górę, do sali. Potem ja, Marysia, Zuzia, Basia, Natka  i Kaśka tańczyłyśmy w jednym kółku, tylko chłopacy się wpierdzielali.Warto dodać, że jak raz Marysia tańczyła chyba z Mariuszem,to ja podeszłam, wrzasnęłam "Odbijamy" i popchnęłam go. Napiszę teraz, jakie były piosenki, i które zapamiętałam:
1.Flo rida-Whistle
2.Jennifer Lopez ft. Pitbull-On the floor
3.Jennifer Lopez ft. Lil Wayne- I'm into you
4LMFAO- Sexy and I know it
5.Gustavvo Lima- Balada boa
6.Jarzębina- Koko euro spoko ;p
7. Oceana-Endless summer
8.Michael Mind Project ft. Bobby Anthony&Rozette-Rio de janeiro
9.Liber ft. InoRos- Czyste szaleństwo
10.Skrillex ft. Sirah- Bangarang
11. Bruno Mars- Marry you(remix)
12.Video-Idę na plażę
13.Enej-Radio Hello
14Enej-Skrzydlate ręce
Tylko tyle na razie pamiętam. I raz Sawicki powiedział "Teraz specjalnie wolna piosenka, panie proszą panów". Chwile potem powtórzył "Panie proszą panów!". Leciało wtedy Adele- Someone like you. Żadna z dziewczyn, oprócz Zośki nie poprosiła chłopaka do tańca. Siedziałyśmy tylko na ławce przy fontannie.Potem    "Panowie prosili panie".A potem tańczyłyśmy tak jak wcześniej, czyli w kółku. I każdy refren śpiewałyśmy. Moje czoło było mokre od potu, a moje włosy potargane. Nic dziwnego, skoro dużo skakałyśmy. Kiedy na koniec Sawicki powiedział coś tam ,coś tam, dobranoc, to my wrzeszczeliśmy "JESZCZE JEDEN, JESZCZE JEDEN, JESZCZE JEDEN!!!!!" I puścił "Koko euro spoko". Po piosence poszliśmy do sali pomagać sprzątać. Rodzice zamówili nam  5 pizz, a ich wszystkich nie zjedliśmy. I dawali nam to, co zostało. Ja dostałam 3 kawałki pizzy, ciastka i butelkę coli. Poszłam z Zuzią i Marysią do szatni po kurtki i poszłyśmy do domu. Gadałyśmy po drodze.Nogi nas strasznie bolały. Wróciłam do domu, przebrałam się, pograłam na komputerze i poszłam spać. Tak ogólnie- BYŁO ZAJEBIŚCIE!!!!!!!!
PS: Jak były na początku takie nudne piosenki, to ja mówiłam do dziewczyn:" Aż normalnie chce mi się przekląć-no k***a,puśćcie normalne piosenki!"




Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz