niedziela, 9 marca 2014

"All the lonely people, where do they all come from?"

Z piosenki The Beatles "Eleanor Rigby". W piątek dostałam 4,5 i 5+ z angola, a na wf-ie graliśmy w koszykówkę. Miałam piłkę w rękach może tylko raz, ale nie lubię kosza i nie jestem w tym dobra, więc ok. Co do tego Dnia Kobiet, poszliśmy na kręgle i było fajnie. Dwa razy miałam tak, że zbiłam jednym rzutem dziewięć kręgli, ale potem tego jednego mi się nie udawało :) Byliśmy tam jakąś godzinę, a potem ja i dziewczyny pochodziłyśmy trochę po sklepach i wróciłyśmy do domu. Niedawno skończyłam oglądać "List w butelce". Książka była lepsza(jak zawsze), ale film też mi się nawet podobał, chociaż śmierć Garretta była opisana inaczej. Minus jeden tytuł z listy filmów, które chcę zobaczyć. Nie muszę za bardzo zajmować się szkołą, bo jutro mamy jakieś tam spotkanie i jedną lekcję, a potem idziemy do kościoła na rekolekcje. Ta lekcja to historia, a że mam ją z moją wychowawczynią, nie jest zbyt ciężka. W kościele biorę udział w takim krótkim przedstawieniu i jestem tam narratorem. Nie zgłosiłam się dobrowolnie, ale nie muszę uczyć się tekstu na pamięć, nie jest go zbyt dużo, no i dostanę za to 50 punktów :)


"Nie pozwól im cię uciszyć - twój głos też się liczy"





"Surfing - sport dla naprawdę zaangażowanych"
Ciekawe, jaka była reakcja tamtych ludzi, kiedy zobaczyli zakonnicę na desce surfingowej

W teledysku jest gwałcenie ściany i siebie nawzajem, ale piosenka spoko


Doobra, ładnie razem wyglądają, nie powiem, że nie

CAN YOU HEAR ME CRYING?

"Chcę inspirować ludzi. Chcę, żeby ktoś spojrzał na mnie i powiedział "Dzięki tobie się nie poddałem"


Kiedyś pojadę do Liverpoolu i tez tak zrobię! Ale Abbey Road chyba nie jest wyłączona z ruchu, więc będzie pewien problem :)


"Pamiętaj, najlepszy prezent nie jest znajdowany w sklepie, ale w sercach prawdziwych przyjaciół"

"Sukces nie zawsze jest tym, co widzisz"

"To wszystko jest koszmarem,a ty nie możesz się obudzić"
it's your fucking nightmare

"Nieważne, co zrobię, zawsze zapomnę zapomnieć o tobie"



"Kiedy rozmawiam z tobą, nie mogę przestać się uśmiechać"

CAN YOU HEAR ME CRYING AGAIN???

ten fandom nie powinien mieć dostępu do photoshopa, never in a million years


Aktualnie mój brat wraca z Białegostoku, gdzie był wczoraj na jego (Kękę) koncercie.


Za to mnie i Olkę wzięło na wspomnienia i słuchałyśmy sobie piosenek Jonas Brothers i tych z "High School Musical" i "Camp Rocka" :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz