wtorek, 11 marca 2014

"I heard that you like the bad girls, honey, is that true?"


Z piosenki Lany del Rey "Video games". Wczoraj, jakieś pół godziny przed rekolekcjami ja, Ula, Ania i Patryk poszliśmy do kościoła, żeby przećwiczyć to przedstawienie. Ja stałam przy ambonie(czy na ambonie, nieważne) i czytałam swoją rolę. Na koniec mieliśmy stanąć w rzędzie i się ukłonić. Ambona stoi na takim trochę podwyższeniu, i kiedy mieliśmy próbę i już ćwiczyliśmy ukłon, to zapomniałam, że to podwyższenie tam jest i prawie się wywaliłam :) Kiedy wróciłam do domu około 12.00, nikogo nie było, miałam kompa dla siebie! Zrobiłam to, co robię codziennie na kompie(czyli Facebook, Twitter i Tumblr) a potem zaczęłam oglądać "Dyktatora" i niedawno skończyłam. "Ty! Przeciętny amerykański handlarzu! Nie mam żadnej kasy przy sobie, ale jeśli oddasz mi swoje ubranie, zrobię pokaźną darowiznę w twoim imieniu na Al-Kaidę" :) Jutro pierwszy wf, najssssssss

Teoretycznie ma czego chciał.....


Wiem, co chcę dostać na urodziny!!!

"Myślisz, że znasz ludzi, a oni się zaskakują"


"1 wszechświat, 8 planet, 192 kraje, 180497 wysp, 85 mórz, 7 miliardów ludzi a ja wciąż jestem singlem"



"Kiedy marzyciel umiera, co dzieje się z marzeniem?"
pewnie też umiera






"It's where my demons hide, it's where my demons hide..."


"Czasami, po prostu potrzebujesz przerwy. W pięknym miejscu. Sam. Żeby wszystko zrozumieć."





"Ze zmęczonymi oczami, zmęczonymi umysłami, zmęczonymi duszami, śpimy"

"Zniszcz to, co niszczy ciebie"

ZABIERZCIE MNIE TAM!!!!!!!

"Powinnaś się ze mną umówić. Jestem idealny.
Och, naprawdę? Z której jesteś książki?"


"Nie ufaj nikomu"

"Nie możesz wybrać, co zostaje, a co znika"

"Głowa do góry, księżniczko, twój diadem spada"

"Pragnę rzeczy, które z n i s z c z ą mnie na końcu"



"Zamierzasz spać cały dzień?
Spierdalaj"


"Kim jesteś, kiedy nikt nie patrzy?"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz