poniedziałek, 3 marca 2014

"Not even the gods above can separate the two of us..."

Z piosenki 1D "You & I". Niedawno wróciłam ze szkoły i przez cały dzień byłam nieprzytomna. Na ostatniej lekcji była fizyka, a na niej kartkówka. Chyba poszło mi dobrze, przynajmniej tak mi się wydaje. Czyli pewnie mam coś źle. Jutro o 6.45 jadę do Białego na konkurs. Normalnie to o tej porze jeszcze śpię. Co dziwne, mam co do tego konkursu dobre przeczucia, ale nie chcę ich mieć. Z Magdą śmiałyśmy się, że na rejon weźmiemy kropidło i poświęcimy kartkę. Teraz wolałabym oblać samą siebie wodą święconą :)




Tak, tylko Hermiona wolałaby umrzeć niż zostać wywaloną ze szkoły ;)




"Nie słucham, ale mów dalej.....
Lubię sposób, jakim twój głos sprawia, że moje uszy krwawią"

"Potwory są prawdziwe, i duchy też.
Żyją wewnątrz nas,
i czasami,
wygrywają"


Miłość na zawsze



Jak media widzą 1D

"Myślę, że będę wiecznie za tobą tęsknić "

Kilka bliskich mi osób ma urodziny w marcu :)


Gdzie ono jest, kiedy go potrzebuję?




No jakim cudem on sobie jeszcze nie porwał spodni?


"Myślisz, że chcesz UMRZEĆ, ale w rzeczywistości po prostu chcesz być URATOWANY"

"Proszę, nie poddawaj się.
Naprawdę w ciebie wierzę"





POWIEDZCIE MI GDZIE JEST TAKA DROGA!



"Tylko pamiętaj, ktoś kocha wszystko, czego ty w sobie nienawidzisz"






"Wybierz chłopaka, który zabierze cię do swojego domu, żeby poznać jego rodziców, nie jego sypialnię"

"So get out, get out, get out of my head...." wiem, trochę nie na temat




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz