piątek, 14 marca 2014

"My heart is blind, but I don't care..."

Z piosenki JB "Love me". Piszę i ręce mi się trzęsą. Ostatnią lekcją było dzisiaj WDŻWR, na które mieliśmy przynieść nasze ulubione piosenki. Ja miałam na komórce i wyjęłam ją z plecaka, kiedy poczułam, że dostałam sms-a. Patrzę, a to pani Rafalska. Szybko poszłam do Magdy i jej o tym powiedziałam. W tym sms-ie było napisane "Gratuluję szanownym LAUREATOM". LAUREATOM. Jesteśmy laureatkami z angola!!! Nie mogłam na początku w to uwierzyć, dopiero chwilę potem to do mnie dotarło. Nie muszę pisać egzaminu, opłaciło się to przychodzenie do szkoły w soboty(i nie tylko) i siedzenie popołudniami nad repetytorium i kartami. Ganja mówi mi kilka razy dziennie, ze życie jest piękne, a ja odpowiadam, że nie, nie jest. Ale teraz jest :) Wczoraj gadałam o tym z Bartkiem i powiedziałam, że przedwczoraj śniło mi się, że Magda została laureatką, a ja nie, i nie chcę, żeby ten sen był proroczy. Przynajmniej dla mnie, bo cieszę się, że jesteśmy laureatkami obie :)) Wracając do dni poprzednich, w środę nie było kółka z niemca (Dziękuję, Boże) a wczoraj, na niemcu właśnie, byłam wezwana do odpowiedzi. Miałam powiedzieć swój rozkład dnia. Zacinałam się i totalnie improwizowałam, a dostałam szóstkę. Na infie facet gadał nam cośtam o algorytmach, o instrukcjach, przepisach  i mnóstwie innych rzeczy i powiedział, że wyglądamy na jedną z najnormalniejszych grup w gimnazjum i się wydajemy tacy dojrzali, spokojni....Taa, nic nie jest takie, czym się wydaje :))


"Mogę stracić wagę za darmo. Ty potrzebujesz około tysiąca żeby naprawić twoją pieprzoną twarz"

Powiem tylko jedno  -UPS!


"Jestem dziwnym dzieckiem"
Jasne, ale niech pan z infy dalej mówi, że jesteśmy normalni. Teraz prawie nikt nie jest normalny :)

"I found myself in Wonderland..."


"Czy 'gruby" naprawdę jest najgorszą rzeczą, jaką może być człowiek? Czy 'gruby' jest gorsze od 'mściwy' , 'zazdrosny' , 'powierzchowny' , 'próżny' , 'nudny' lub 'okrutny'? Nie dla mnie"
I <3 J.K.


"Odwaga nie zawsze RYCZY. Czasami odwaga jest cichym głosem na końcu dnia, mówiącym 'Jutro spróbuję znowu"

"Jedno małe pęknięcie nie oznacza, że jesteś załamany, to znaczy, że byłeś poddany testowi i nie rozpadłeś się"

"Zawsze się zastanawiałam, jak wyglądam w oczach innych ludzi"
Szkoda, że nigdy nie zobaczymy swoich twarzy, nie licząc odbić, zdjęć itp.

"Ludzie odchodzą, bo łatwiej jest odejść, niż walczyć o to, czego naprawdę chcą"

"Może to prawda, może nie wiemy, co mamy, dopóki tego nie stracimy, ale, może prawdą jest też, że nie wiemy, za czym tęsknimy, aż tego nie znajdziemy"


"Potwór żyje w każdym z nas"


"Pewnego dnia po prostu zniknę i nigdy nie wrócę"



"Jestem tutaj dla ciebie"
"Nie jesteś sama"
"Zawsze będziesz miała mnie"

"Pieprzone brednie.
Kiedy jest 2.30 w nocy
I moja osobowość obrzydza (tego nie wiedziałam)
w górę mojego gardła
I wydziera się z moich ust
W cichym krzyku
Jestem sama.
Kiedy ostre części mojego ciała
Kiedy rozcięcia się pogłębiają,
Nie ma nikogo
Jestem sama
Kiedy jedyną prawdziwą rzeczą jest
Krew spływająca z moich ramion
Jestem sama
Mówisz, że jesteś, ale cię nie ma.
Jestem sama"

Wiem, że obrazki są trochę dołujące, ale mam teraz dobry humor. To dziwne. Przy okazji, "Babcia Gandzia" to super film.
Koniec :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz