piątek, 21 marca 2014

"I'm happy when you dance with me..."

Z piosenki The Beatles "I'm so happy just to dance with you". W środę nie było toru przeszkód na wf-ie, tak! Grałyśmy sobie w siatkówkę z dziewczynami z pierwszej klasy, a wcześniej, kiedy ćwiczyłyśmy odbicia, dostałam od Natalki piłką w policzek :) Na początku trochę bolało, ale po chwili przestało, i nie zaczęły mi lecieć łzy, jak wtedy, kiedy dostałam od Sidora w ucho. Kończyłabym tego dnia o 12.25, bo nie było  angielskiego, ale musiałam poczekać jeszcze godzinę. Kochany niemiecki. Wczoraj był sprawdzian z fizyki i mam nadzieję, że dobrze mi poszedł. Nie zrobiłam tylko jednego zadania. Dostałam też 4 z kartkówki z historii, a na niemcu była kartkówka (łatwa) i robiliśmy jakiś test z książki. Oświadczam, że dzisiaj, 21 marca 2014 roku, ja, Weronika....uciekłam z lekcji. Pierwszy raz :) Nie było nawet sensu iść do tej szkoły. Na pierwszym polskim robiliśmy plakat na jakieśtam spotkanie "Trzymaj formę", na historii było właśnie to spotkanie, na angolu trochę też, a na drugim polaku robiliśmy co chcemy, ja i Karolina świeciłyśmy innym po oczach światłem słonecznym. Kocham moje lusterko. Może niekonieczne odbicie, ale samo lusterko jest świetne, mogę oślepiać nim ludzi. Wera AKA geniusz zła☻Byłam wczoraj o 20.30 w kinie na "Non - stop". Reklamy trochę trwały, ale film jest warty obejrzenia, trzyma w napięciu. Wróciłam do domu przed 23.00 i trochę zmarzłam, ale ogólnie było fajnie :)


"Co ona tu robi?
Mogę zadać ci to samo pytanie.
Przypadkiem jestem jego dziewczyną.
Przypadkiem jestem jego...przyjaciółką.
Nie rozśmieszaj mnie. Nie rozmawiasz z nim od tygodni. Przypuszczam, że chcesz się z nim pogodzić, bo nagle jest cały interesujący(?)
Został otruty, ty durna(tego nie znalazłam)
I oficjalnie, zawsze uważałam go za interesującego
_ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _
Kocham to, jak Snape tlyko stoi jak "Co?"
i Slughorn jest jak "O Boże, co powinienem zrobić?", wydaje się taki zestresowany
mój ulubiony to Dumbledore....wygląda jakby właśnie szedł jego ulubiony program"






"Powody, dlaczego mam złe oceny:
Nie uczę się
Nie rozumiem tego przedmiotu
Jak widzisz, jestem czarodziejem, powinienem uczyć się w Hogwarcie zamiast tych głupich mugolskich przedmiotów"



Kogoś tak mądrego trzeba słuchać.....




Get out of my way, bitch!


"Ona to on", fajny film


"Kiedy cała klasa zawali test:
Wszyscy jesteśmy w tym razem!"

"Schody do nieba" naprawdę istnieją O.o
Według mnie, to ostatnia rzecz, z której bym się śmiała
"Krew zamarzła w naszych żyłach"
"Ale fałszywe szczęście to nadal najgorszy smutek"
"Diabeł jest prawdziwy.
I nie jest małym czerwonym człowiekiem z rogami i ogonem.
Może być piękny.
Bo jest upadłym aniołem
i był ulubieńcem Boga"

"Ignorowanie tego nie sprawi, że to zniknie"


"I am from titanium"





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz