czwartek, 6 marca 2014

"My soul is crying, without asking why..."


Z piosenki Rihanny "Te amo". Kocham tę suchość w gardle, drżenie rąk i kolana jak z waty przed konkursami, w których biorę udział. Ten wtorkowy nie był najłatwiejszy, ale jakimś cudem miałam na nim 70 punktów. Czy to wystarczy do zostania laureatem dowiem się w przyszłym tygodniu. W drodze powrotnej do Suwałk oczy same mi się zamykały, ale nie zasnęłam, a kiedy wróciłam do do mu, już odechciało mi się spać!Wczoraj na angielskim pani zapowiadała nam kartkówki ze słówek i było coś na 17 marca. pani powiedziała, że to dzień świętego Patryka, a ja "Będziemy pić zielone piwo?". Ona tylko się roześmiała i powiedziała "Niedoczekanie twoje, Werka" :) Swoją drogą, ciekawe jak ono smakuje. Nie cierpię czwartków, bo mam wtedy nawet trudne lekcje, ale dzisiaj było ok i dostałam 6 z infy :) Jutro chłopaki z mojej klasy robią coś dla dziewczyn na Dzień Kobiet, gdzieś idziemy, ale żadna dziewczyna nie wie gdzie. Tak, to będzie niezłe, "Wychodzę! A dokąd? Nie wiem. A o której wrócisz? Nie wiem". Kiedyś na pewno wrócę, żywa lub nie :)
To chyba buty Luny Lovegood ;)


"Masz o tym zdanie? Pozwól mi zatrzymać cię właśnie tutaj"


"Och, jakie urocze
Dajcie mi tylko wziąć moje kluczyki od samochodu..."

"Czy słodcy chłopcy mogą przestać być:
1. gejami
2. młodsi ode mnie
3. 12343435 mil dalej
5. zajęci
6 sławni"




Ipiccy jest super


"Im bardziej zrzędliwy jesteś, tym więcej dupków spotykasz..."

Da mi ktoś takie włosy tylko w moim kolorze?

"Mała dziewczynko, mała dziewczynko,
Dlaczego płaczesz?
Wewnątrz twojej niespokojnej duszy
twoje serce umiera"

Ooo, ikonka @LiveLoveLaugh !

"Jesteś pomocny  i jesteś kochany, i jesteś wybaczony(?) i nie jesteś sam"



"Rzeczy, które powodują gwałt:
- krótkie spódniczki
-bycie pijanym
-flirtowanie
-gwałciciele"
Yeah, that's true


"Czasami oczy mogą powiedzieć więcej niż usta"


"Ten świat jest pełen potworów z przyjaznymi twarzami"

"Bałam się umierania, ale teraz bardziej boję się życia"

"Pewnego dnia, to co mówisz, zepchnie mnie z krawędzi"





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz