niedziela, 14 grudnia 2014

"This is the modern fairytale, no happy endings, no wind in our sails..."

Z Piosenki Seleny Gomez "The heart wants what it wants". W tym tygodniu były próbne egzaminy gimnazjalne, poszły mi tak nawet nawet, ale tak serio, to mam je gdzieś. W piątek pani na hiście oddawała sprawdziany i dostałam 5(co mnie bardzo zdziwiło), a na wf-ie skakałyśmy na skakankach, przez co mam teraz cholerne zakwasy na ramionach, ale Czaja mnie 2 razy pochwaliła. Też tego dnia poszłam na nockę klasową na 19.00. Było ok, ale kiedy wróciłam do domu ok. 6 rano poszłam spać i obudziłam się dopiero o 14.30. Jeszcze tylko ten tydzień i wolne, yay!!


Nie dziwię się tym pracownikom....



Good job, Maryśka!


jego włosy.....jestem na nie
"Nie nienawidzę cię. Nie jestem tylko koniecznie podekscytowana twoją egzystencją"




"Ciężko obudzić się z koszmaru kiedy nawet nie śpisz"

Ale na następny odcinek PLL muszę czekać aż do stycznia :(((

psychopatyczny uśmiech Stilesa>>>>>>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz