piątek, 14 listopada 2014

"We're wasting time, trying to prove who's right"

Z piosenki Mata Kearneya "Ships in the night". Dawno nie miałam okazji, żeby coś napisać, ale dzisiaj Olka poszła na noc do koleżanki i mam wolnego kompa, więc skorzystam. Co do konkursu z angola, z całej szkoły przeszłam tylko jedna jedyna ja. Jeden punkt mniej i nie przeszedłby nikt, ale miałam fuksa. Z całego rejonu do następnego etapu przeszły tylko 4 osoby. W zeszłym roku było o wiele więcej. Na długi weekend pojechałam do Gdańska z Olką, było fajnie, zaczęłam oglądać "Teen wolfa" i jestem w ósmym odcinku pierwszego sezonu. Ciekawe kiedy teraz znajdę czas, żeby obejrzeć kolejne. Widziałam też  w końcu "W pierścieniu ognia"(2. część "Igrzysk Śmierci"), co mi się spodobało, ale jak był ten moment, że wokół Katniss, Peety i Finnicka były te małpy, i nagle jedna tak głośno zaryczała, aż podskoczyłam na krześle. Dzisiaj na historii pani oddała sprawdziany i dostałam 4, myślałam, że będzie kolejna 3. Na wf-ie były zawody w unihokeju i tym razem Czaja pozwoliła nam nie ćwiczyć. Jednak czasem umie być miła. Ja, Madzia, Ganja, Basia i Ula poszłyśmy na olimpiadę z geografii, bo pani nam kazała, ale i tak pisałyśmy tylko po to, żeby napisać i dać innym większą szansę na zostanie laureatem. Dzięki temu nie byłam na dwóch matematykach i mogłam iść wcześniej do domu :))

Hello, to przecież małe dzieci! One mają się bawić, nie wychodzić za mąż!


"Drogi Aparacie,
Nienawidzę sposobu, jakim sprawiasz, ze jestem brzydka. Lustro jest dla mnie takie miłe"
Taa, w lustrze zawsze wygląda się lepiej niż na zdjęciach ;-/



"Nie masz walentynki na Walentynki? Niektórzy ludzie nie mają matki na Dzień Matki lub ojca na Dzień Ojca. Więc się,kurwa, zamknij"

Och, kochanie, idź kupić osobowość"

"Widać ci ramiączko od stanikaoch nie
Nikt nie może wiedzieć, że ja, nastolatka, nosze stanik
Niech ktoś powie Victorii*, że jej sekret wyszedł na jaw"
* nawiązanie do Victoria's Secret, przedsiębiorstwa sprzedającego damską bieliznę



Pff, i dobrze zrobili!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz