poniedziałek, 3 listopada 2014

"Everything was so worthless, I didn't deserve this, but to me you were perfect"

Z piosenki Hollywood Undead "Circles". Dawno nie pisałam, ale jakoś nigdy nie było czasu. W piątek Bartek miał autobus do Suwałk o 6.40, ale zaspał. Przyjechał za to pociągiem ok.21:20, do Ełku. Fajnie było go znowu zobaczyć, tylko szkoda, że w niedzielę rano musiał jechać. W Święto Zmarłych zawsze jest mi zimno, nie inaczej było też w tym roku. Czemu to święto nie może być jakoś w październiku? Wtedy nie jest tak ciepło, ale tez nie tak zimno. Dzisiaj na matmie była kartkówka z funkcji, napisałam wszystko, ale nie jestem pewna ostatniego zadania. Na wf-ie robiłyśmy gimnastykę, czyli coś, czego nie lubię. Jutro zamiast religii mam drugą historię, i piszę na na niej sprawdzian, chyba się pochlastam. Mam tez jutro szkolny etap konkursu z angielskiego. Jest akurat na angielskim i historii, gdyby nie ta religia pisałabym sprawdzian z piątek, ale że w piątek mnie nie będzie, pisałabym pewnie w następny wtorek. Ehh, jak mi się nie chce uczyć....


"Witaj w świecie, gdzie sny stają się koszmarami"

"Mądry mężczyzna usiadł przed publicznością i opowiedział kawał. Każdy śmiał się jak szalony. Po chwili, powiedział ten sam żart znowu. Tym razem, mniej ludzi się śmiało. Opowiedział ten sam kawał znowu i znowu. Kiedy spośród tłumu nikt się nie śmiał, uśmiechnął się i powiedział: Nie możecie cały czas śmiać się z tego samego kawału, ale dlaczego płaczecie nad tą samą rzeczą znowu i znowu?"

"Nie osądzaj mnie, bo jestem cichy. Nikt nie planuje morderstwa głośno"

"Czy kiedykolwiek siedziałeś ze swoimi przyjaciółmi i po prostu wiedziałeś, że jesteś najmniej ważny w grupie i czułeś się, jakby nie było różnicy, czy jesteś tam, czy nie..."
-Zbiegi okoliczności się zdarzają, Spence.
- Taa, cały czas. Rosną na drzewach, jak kokosy, tylko czekając aż przejdziesz pod nimi"


28 października Troian Bellisario skończyła 29 lat, happy b-day! 



A Janel Parrish 30 października skończyła 26 lat, happy b-day to you too!

"Taka jestem. Nikt nie powiedział, że musi ci się to podobać"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz