środa, 22 października 2014

"I'm gonna live like tomorrow doesn't exist, like it doesn't exist"

Z piosenki Sii "Chandelier". Olka miała rację, bo na tym spotkaniu w sobotę ojciec Jack mówił nam najpierw o tym, jak pracował w Rosji, potem coś o związkach, itd., było nudno. W poniedziałek na wf-ie grałyśmy w koszykówkę, raz trafiłam, a potem Czaja stwierdziła, że specjalnie kopnęłam piłkę. No chyba nie, małpo. Na niemcu Baranowska się do nas przyczepiła, bo mieliśmy zadane zdania do tłumaczenia i zabrała zeszyty. Spytała nas, czy sami do robiliśmy, kto od kogo spisywał i wstawiła całej grupie jedynki. Pff, whatevs. Nie było wdżwr, więc kończyłabym wcześniej, ale musiałam poprawić sprawdzian z matmy, więc podczas tej wolnej godziny gadałam z Basią i Kaszkielem i stwierdziliśmy, że nie lubimy lewaków. Mam nadzieje, że ten sprawdzian poprawiłam chociaż na 3. Wczoraj na wf-ie graliśmy w ręczną(i ja oczywiście nic prawie nie robiłam), a jak nie graliśmy, to biegaliśmy na 30 metrów. Na koniec Czaja powiedziała, że solidnie dziś ćwiczyłyśmy, i to nie był sarkazm. Na historii całe szczęście nie zapytała mnie. Na religii całą godzinę Jack mówił nam o związkach niesakramentalnych, bo sami o to spytaliśmy. Znaczy, Kaszkiel spytał. Dzisiaj był sprawdzian z fizyki. Zaczęłam się do niego uczyć dopiero wczoraj przed snem, i wydawał się łatwy, a miałam 10 punktów na 19(nie wiem jeszcze, jaka to ocena). Za to z kartkówki  z plastyki mam 5. Dzisiaj spytaliśmy ojca, co myśli o homoseksualistach, ale i tak zadał nam prace domową.(życiorys ojca Maksymiliana Kolbe). Jutro sprawdzian z chemii i kartkówka z EDB, can you hear me crying?

lucky me!!

"Sekrety nie są sekretami, są bronią. Możesz trzymać je w kieszeni dopóki ich nie potrzebujesz"

"Mówią, że znajdujesz miłość na każdym rogu(?). Moje życie musi być kołem"

oczywiście zapomniałam w piątek, Happy B-Day!


'Nie jestem aspołeczna. Tylko cię nienawidzę"


"Zabij ich sukcesem i pogrzeb uśmiechem"



"Nienawidzę pierwsza pisać do ludzi. Czuję się niezręczna, żenująca i niechciana"
me too

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz