poniedziałek, 13 października 2014

"I already found the devil, he's my best friend"

Z piosenki Deuce'a "The one". W piątek na różańcu strasznie zdrętwiała mi prawa noga, to cholernie boli, ale po mszy stałam z większością mojej klasy pod kościołem, i była tez tam Zośka, więc fajnie :) W sobotę byłam na angielskim, przygotowywanie sie na olimpiadę :) Dzisiaj miałam tylko 5 lekcji, nie wiem dokładnie dlaczego, ale mi to odpowiadało, bo ominął mnie sprawdzian z niemca :)) Na wf-ie nie ćwiczyliśmy, normalnie żyć nie umierać. Jutro teoretycznie mam wolne, ale jest otwarcie Izby Pamięci, a ja i Magda będziemy na dyżurze w szatni jakieś 3 godziny. Szczerze to nie wiem, po co on ma być, no ale przynajmniej dostanę punkty :)




Jesteś jak książka od niemieckiej gramatyki, nikt cię nie rozumie"
czasem ciężko ogarnąć, jak wymówić jakieś słowo, albo co ono znaczy

"-Okej, co wiemy? Ktoś próbował zabić Ali. Zakopał ją w jej ogródku.
- Tak, a potem Grunwald ją wyciągnęła
-Taa, jak marchewkę"




"Czy ktoś kiedykolwiek ci mówił, że pachniesz jak cynamon i seks? I jakiej wody kolońskiej używasz?
Nazywa się Cynamon&Seks od Dior"

Taa, chcesz wyglądać super w kapturze, a wyglądasz jak Voldemort ;)

"Pójście do McDonalda i spytanie o sałatkę jest jak pójście do domu publicznego i spytanie o przytulenie"

Mówią ci, żeby być sobą, a potem cię oceniają"


"Ja, na lekcji matematyki...
To nie tego chcę
To nie to planowałam
I muszę powiedzieć
Nie rozumiem.
"
Pamiętam ten moment z HSM



"Zasadniczo ja cały dzień w szkole:
ja: nienawidzę was wszystkich
ja: przestań wrzeszczeć, widziałaś swoją przyjaciółkę wczoraj
ja: jasna cholera, idź szybciej
ja: zmądrzej, ty idioto
ja: może jeśli walnę głową w ławkę wystarczająco dużo razy to umrę"


czyli ja każdego poranka


"Toby, zapomniałeś koszulki
ja: nie, on jej nie potrzebuje"


"Chcielibyśmy wysłać ci czekoladę, daj nam znać, jakie są twoje ulubione :)
Cholera. tak. Wszystkie"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz