piątek, 17 października 2014

"I'm just a face you never notice, now I'm just trying to be honest with myself, with you, with the world"

Z piosenki Nicka Jonasa "Give love a try", pamiętam, jak kiedyś mył moim crushem :)We wtorek jednak nie byłyśmy w szatni, tylko na stołówce, gdzie było prawie 130 osób, ale widziałam dużo nauczycieli z podstawówki :) W środę był sprawdzian z niemca, który poszedł mi nie tak źle, za to z matmy dostałam 2-. Wczoraj na wf-ie grałyśmy w siatkówkę(teoretycznie na dużej sali były zawody i mogłyśmy je oglądać, ale nie, Czaja wolała sobie poćwiczyć). Mieliśmy dwie matmy, jedna normalnie, a druga zamiast polaka. Dzisiaj nie było pierwszej lekcji, co mnie bardzo ucieszyło, a jeszcze bardziej ucieszyło mnie to, że to była historia :) Na angielskim był sprawdzian, ale łatwy. Zawody dzisiaj też były, ale my oczywiście ćwiczyłyśmy, jednak grałyśmy w kosza, co ostatnio polubiłam. Kończyliśmy lekcje po matmie, bo nie było muzyki. Dzisiaj idę na różaniec, potem od razu na angola, a jutro na spotkanie kandydatów, na którym i tak nie mówią o bierzmowaniu.




bawiłam się trochę w gimpie, nie wyszło tak jakbym chciała, ale będzie lepiej :)

"Nie jestem szalony, moja rzeczywistość jest po prostu inna niż twoja"

Życie jest krótkie, powiedz dziewczynie, że ją kochasz. Ale życie jest też okrutne, powiedz to po niemiecku
                      
gówno, nie troska o dzieci....

"Mówi się LeviOsa, a nie LeviosA", zawsze mam w głowie głos Hermiony mówiącej to, kiedy widzę to zaklęcie :)
               
czemu od razu myślę o tym? https://www.youtube.com/watch?v=MP2nR9tj03s

"Pokój zostawiam wam, pokój mój daję wam. Nie tak jak daje świat, Ja wam daję. Niech się nie trwoży serce wasze ani się nie lęka"

Kiedy Alison mieszkała u Hanny i Hannę to wkurzało
H: nawet klamka pachnie jak ona.
Spencer: Dlaczego wąchałaś klamkę?


"Pozwól im za tobą zatęsknić. Czasami, kiedy zawsze jesteś osiągalna, biorą cię za coś pewnego bo myślą, że zawsze zostaniesz"



"Bycie niską daje mi okazję do walnięcia cię prosto w jaja"

"Nie jestem niska. Jestem po prostu funkcjonalnie urządzona i absurdalnie urocza"

problem zaleta niskich dziewczyn:
znalezienie wyższego chłopaka nigdy nie było aż tak trudne"

kiedy nauczyciele po raz milionowy mówią "To zawsze było na egzaminie"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz