czwartek, 2 października 2014

"But I'm not finished if you're not by my side"

Z piosenki Arctic Monkeys "Why you'd only call me when yore'high". Ostatni tydzień i ten obecny są takie nawet luźne. Nie licząc oczywiście kartkówek i sprawdzianów. Wczoraj (znowu) byliśmy na wycieczce, z projektu, który realizowaliśmy całą drugą klasę. Na tą wycieczkę pojechaliśmy z dziećmi z przedszkola, najpierw byliśmy na Górze Cisowej, gdzie Basia, Ada i Mariusz robili wulkan, z którego wylewała się taka jakby lawa. Trochę jechało octem, ale wyszło fajnie. Potem byliśmy na Stańczykach, gdzie był mecz piłki nożnej, ale ja i większość mojej klasy tylko siedzieliśmy i patrzyliśmy :) Następnie pojechaliśmy nad jezioro Hańcza i ja, Ganja, Magda i Natalka o nim opowiadałyśmy. Na koniec mieliśmy jechać na Górę Zamkową, ale długo zajęłoby dojście na nią, więc nie wchodziliśmy. Ogólnie było fajnie. Dzisiaj na chemii dostałam z kartkówki dwie oceny: 2 za reakcje i 3 za wzory. Na tym przedmiocie zaliczyłam mały falstart :) Na wf-ie wzięłam nieprzygotowanie, bo nie chciało mi się ćwiczyć, a dziewczyny akurat grały w unihokeja :(  Na polskim pani oddawała kartkówki z lektury. "Wszystko, tylko nie mięta", naprawdę fajna książka, czytałam ją w czerwcu i uznałam, że skoro już to zrobiłam, to po co znowu? No i to był błąd, bo dostałam dwa :) Na matmie robiliśmy zadania, a EDB ku mojej radości nie było, bo kompletnie nie nauczyłam się na kartkówkę, która miała być :)


JUŻ!


"Diabeł nie przychodzi ubrany w czerwony płaszcz i spiczaste rogi. Przychodzi jako wszystko, czego kiedykolwiek sobie życzyłeś. Módl się o rozsądek i rozróżnienie"


"Życie zapytało śmierć 'Dlaczego ludzie mnie kochają, a ciebie nienawidzą?'. Śmierć odpowiedziała 'Bo ty jesteś pięknym kłamstwem, a ja bolesną prawdą".

"Boże, dlaczego nie mogę znaleźć sobie chłopaka?
Wysłałem ci jednego lata temu ale ciągle mu mówisz, że jest tylko przyjacielem!"


"Nie módl się, żeby życie było łatwe. Módl się o to, żebyś ty był silny"

"Zanim pójdziesz spać, nie zapomnij się pomodlić, bo Bóg nie zapomniał cię dziś rano obudzić"

"Ufam Bogu nad moje życie, w końcu mi je dał"


Wieem, prawie same obrazki o modlitwie, ale tak jakoś mi się zachciało :)

1 komentarz:

  1. U nas na razie nie planują żadnych wycieczek, a szkoda. Przejażdżka to w sumie nie taka zła opcja, mogłaby być miłą odskocznią od kartkówek i sprawdzianów, które mamy nam co rusz. Trochę ciężko mi nadążyć, ale daję radę i mam nadzieję chociaż ty nie jesteś obsypywana stosem kartkówek każdego dnia :D

    Choć, w sumie, to niektóre lekcje są całkiem niezłe. Nie ma to jak śpiewanie piosenek z Hobbita na języku angielskim!

    Co do obrazków, to ciekawe są te o Bogu. Drobne urozmaicenie :)
    Jeśli chodzi o drugi obrazek, to osobiście wolę czekać na zimę. Niby, że wtedy tak chłodno, monotonnie itd., ale nie wiedzieć czemu mam do niej sentyment. Jest wtedy tak nastrojowo, szczególnie wieczorami.

    Na krowie kopytko! Znowu jakoś mało kreatywny ten mój komentarz, chociaż...
    (sprawdzam suchość tekstu i stężenie misiów Haribo na żelek kwadratowy)
    ...aj, tam - może być!
    Do następnego razu!

    OdpowiedzUsuń