sobota, 3 marca 2012

Edward Cullen-wampir czy świr

No więc,moja koleżanka z klasy Zosika (też ma bloga-super-supel.blogspot.com)lubi :Zmierzch".Ja też ją lubię,nawet uwielbiam.No i ona jest"Team Edward",a ja jestem"Team Jacob".Ja uważam,że Jake jest śliczny,a Edward to świr.Nawet napisałam o tym piosenkę.Ona jest bardziej o Robercie Pattinsonie(który gra Edka)i nazywamy go z koleżankami z klasy Robinson.Dla was napisze tutaj moją piosenkę,melodia do niej to "Ai se eu te pego"Michela Teló:
Ref:Głupi,głupi,Robinson strasznie głupi
a do tego brzydki,aj,aj,jaki brzydki.
1.W swoich włosach ma tonę wszy,
a na czole brzydkie pryszcze trzy.Zosika PL do niego wzdycha
i gdy na niego patrzy,mówi"Pycha!"
ref.
2.Jest tylko marnym wampirem
i jest zimny tak jak lód.
Jest staroświecki i pozerski,Zośka zrobiła gest,bo naprawdę jest:
ref:
3.Zosika z nim zamieszka
a z niego straszny leń
Zginą w tonach śmieci,
bo to flejtuch okropny jest
ref:  (2 razy)

Mam nadzieję,że się wam podoba ;)
jeśli jesteście fanami Robinsona,to mam też nadzieję,że się na mnie nie złościcie
                                                  
                                                                                  Wercia

1 komentarz:

  1. Hahahahahaha i jeszcze coś:
    Żal mi każdej fani Lauthnera, duda duda
    a Robercio fajny jest, obi duda dej!

    OdpowiedzUsuń