środa, 21 marca 2012

Przed świtem

Właśnie skończyłam oglądać "Przed świtem cz.1" na stronie  kinomaniak.tv.Wszystko było dobrze,do czasu narodzin Renesmee......obrzydziło mnie to,więc włączyłam jakąś inna stronę,żeby na to nie patrzeć.Słyszałam dźwięk łamanych kości i w ogóle...jakby jakiegoś cięcia....ohydne.Chociaż bardzo lubię "Zmierzch",na to nie mogłam patrzeć.Mimo tego przerażającego porodu super film.Raz jak patrzyłam sobie rożne rzeczy na allegro.pl zobaczyłam coś z napisem "Zmierzch".Od razu na to kliknęłam.To były koszulki.Pisało na nich"Edward woli brunetki"  "Kiedyś znajdę mojego księcia wampira".Ale jeden napis mnie rozwalił.Pisało po angielsku,więc przytłumaczyłam to na polski.Pisało tak(w polskim tłumaczeniu)"Team Jacob,bo życie jest lepsze pół-nago"!Pewnie chodzi o to,że on niemal non-stop chodzi bez koszulki,ale bez koszulki też jest ładny(według mnie).Ale teraz info:Być może...już niedługo założę drugiego bloga.Będzie się na nim znajdowało moje opowiadanie z One Direction.Nie wiem jeszcze,kiedy to nastąpi,ale myślę,że już wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz