niedziela, 4 marca 2012

Zmierzch

Saga "Zmierzch" jest strasznie fajna.Nie miejcie do mnie za złe,że ciągle będę o nim pisać,ale to jest extra!Film i i książki opowiadają o Belli Swan,śmiertelniczce,która zakochuje się w Edwardzie Cullenie,który jest wampirem.Jest też brzydki.W ostatniej części"Przed świtem" Bella zostaje wampirem i wychodzi za Edwrada. Bardzo chciałam,żeby wyszła za swojego przyjaciela-Jacoba Blacka.On zamienia się w wilka i jest ładny.Zoskia PL(moja koleżanka)mówi na niego "owłosiona świnia".czasem kłócimy się,który jest ładniejszy i w ogóle lepszy.Ja jestem i ZAWSZE bedę za Jacobem.Nawet przykleiłam sobie naklejke z napisem"TEAM JACOB"na zeszycie od angielskiego.W następnym poście może pokaże Wam jak wygląda moja kłótnia z Zosiką .
                                                                     
                              Wercia ;) (TEAM JACOB!!!!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz