niedziela, 6 maja 2012

Bitwa na głosy

Hej!Sorry,że tak długo mnie nie było,ale pojechałam do babci na 5 dni.Wczoraj oglądałam finał "Bitwy na głosy".Moja siostra STRASZNIE lubi Bednarka i oto co się stało ze mną:zaczynam się do niego przekonywać! Wczoraj wysłałam na niego 4 sms-y,ale ostatniego mi nie przyjęli ;( Moja siostra mówiła "Zobaczysz,jeszcze wszystko się odwróci i Rynkowski wygra".Ja i tak uparcie zostawałam przy swoim.W chwili ogłoszenia wyników powtarzałam cichutko "Kamil,Kamil,Kamil".W końcu dowiedziałam się,ŻE TO ON WYGRAŁ!!!!!!!Wtedy ja i siostra tak wrzasnęłyśmy....Mój brat siedział w swoim pokoju,a potem przyszedł,zrobił zdziwiona minę i poszedł. Dzisiaj rano ona powtarzała :"Oni wygrali.Rozumiesz Wygrali".Tak,tak,rozumiem to i mnie to bardzo cieszy.Pewnie teraz przejdę przemianę i zacznę go słuchać i wielbić muzykę reggae. Czas pokaże.

Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz