poniedziałek, 14 maja 2012

O mnie 1

Doszło do mnie,że tak pisze,pisze na blogu o różnych rzeczach,ale jeszcze nie napisałam nic o sobie. Więc tak:


  1. Mam  brązowe włosy średniej długości i zielone oczy. Kiedyś były brązowe.
  2. Mój ulubiony zespół to One Direction
  3. Trochę lubię zespół Linkin Park,to przez mojego brata,bo tego słucha i mi też się spodobało
  4. Mój ulubiony raper to Eminem,to też przez mojego brata
  5. Moja ulubiona piosenkarka to Rihanna
  6. Nie lubię Justina Biebera i Roberta Pattinsona
  7. Uwielbiam wszystkie części "Harry'ego Pottera" książki i filmy
  8. Lubie wszystkie filmy z sagi "Zmierzch,ale mój ulubiony to "Zaćmienie"
  9. W szkole, chociaż raz dziennie muszę powiedzieć "Ja chcę spać"
  10. Mój ulubiony przedmiot w szkole to angielski
  11. Moja starsza siostra przynajmniej raz dziennie mówi do mnie "Głupia jesteś"
  12. Przez oglądanie "Bitwy na głosy" polubiłam Kamila Bednarka
  13. Po obejrzeniu pierwszy raz teledysku do "What makes you beautiful" ta piosenka mi się nie spodobała tak samo jak nie od razu polubiłam 1D
  14. Kiedy byłam chora na zapalenie migdałków(przez to nie mogłam iść na dyskotekę walentynkową) i siedziałam sama w domu,słuchałam w kółko "One thing" 1D
  15. Bardziej lubię Jacoba od Edwarda w "Zmierzchu"
  16. W zeszłe wakacje ciągle mi się śnił Harry Potter
  17. Jako dziecko chciałam pojechać do Chin i przefarbować włosy na czarno.Teraz tego nie chcę ;)
  18. Nienawidzę reklam,jak chyba każdy.
  19. jeśli posprzątam w swoim pokoju,to tydzień potem znowu jest bałagan
  20. Mój ulubiony kolor to zielony,żółty,niebieski i fioletowy 
Dalsza część w następnym poście.
            Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz