czwartek, 24 maja 2012

Moje ulubione zespoły

Siemka!Aktualnie nie mam o czym pisać,więc napiszę i moich ulubionych zespołach. Mam tylko dwa.Na drugim miejscu:
2.Linkin Park-Tego zespołu zaczęłam słuchać tak właściwie od pewnego momentu.Oglądałam sobie telewizję,kiedy na MTV Rocks leciało "Linkin Park vs. Limp Bizkit".Mój brat bardzo lubi Linkin Park i powiedział "Weź to zostaw".No to zostawiłam.Raz leciała piosenka  Limp Bizkit,raz Linkin Park. Jedna piosenka mi się spodobała: "What I've done".Potem słuchałam jej na okrągło.Następna piosenką polubiona przeze mnie było "Leave out all the rest".Wykorzystano jaw którejś części "Zmierzchu".Do każdej części "Transformers" nagrywali jedną piosenkę. Teraz słucham ich piosenek "Breaking the habit" , "New divide" i "Shadow of the day".
Na pierwszym miejscu(co jest chyba oczywiste):
1.One Direction-Super,super,super zespół..Mam ich płytę.Wszyscy(no prawie)są śliczni i mają super głos. Na rozdaniu nagród Kids Choice Awards dostali nagrodę na najlepszy zespół  z Wielkiej Brytanii.Kiedy śpiewają na koncercie "What makes you beautiful" i jest solówa Harry'ego jest zbliżenie na jego (całkiem ładną) twarz.W ostatnim "Bravo" było ich 5 największych grzechów. Dla mnie są tylko dwa. No bo co inne gwiazdy tez się tatuują,pala papierosy i imprezują. Ale oni też biegają nago i flirtują ze swoimi fankami....Na razie przymknę na to oko....
Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz