czwartek, 17 maja 2012

O mnie 2

Siemka! Dzisiaj dalsza część o mnie.
  1. Kiedy byłam mała,miałam operację na serce.
  2. NIGDY nie obejrzałam "Titanica" do końca
  3. W tamte wakacje,kiedy tylko zamykałam oczy,Voldemort stawał mi przed oczami.
  4. jako dziecko kochałam się w Davidzie Beckhamie i Billu z "Tokio Hotel"
  5. Aktualnie piszę 2 opowiadania o One Direction
  6. Urodziłam się w pierwszy dzień lata,czyli 22 czerwca
  7. W szkole,prawie codziennie powtarzam "Chcę już weekend!"
  8. Teraz słucham sobie piosenki Eminema "Without me"
  9. Czasem mam sklerozę
  10. Z One Direction najbardziej lubię Zayna;)
  11. Jako mała dziewczynka chciałam też być księżniczką ;p
  12. Boje się pająków,ale nie mam arachnofobii
  13. Niektóre osoby uważają,że mam ładne oczy i długie rzęsy
  14. Kiedyś moja mama oddała mi swój zużyty tusz do rzęs,a ja pomalowałam sobie nim troszkę rzęsy
  15. Czasami ziewam na każdej lekcji
  16. Mój brat oddał mi koszulkę z napisem "SPIEPRZAJ DZIADU". Mama kazała mi ją wyrzucić,ale ja tego nie zrobiłam.
  17. Chciałabym umieć śpiewać
  18. Chciałabym rapować tak jak Eminem(taa,w marzeniach)
  19. Pierwszą piosenką Eminema,którą polubiłam było "Not Afraid",One Direction-"What makes you beautiful",a Linkin Park-"What I've done"
  20. Chciałabym nauczyć się jeździć konno i mówić po japońsku ;p
I to (prawie) wszystko o mnie ;). Są jeszcze inne rzeczy,których tu nie umieściłam,ale to kiedy indziej
   

    
Pozdro
Wercia;)






1 komentarz: