wtorek, 16 września 2014

"Everybody wants to take you home tonight, but I'm gonna find the way to make you mine..."

Z piosenki 5 Seconds of Summer "Don't stop". Wczoraj na geografii była kartkówka, i wiem, że dobrze mam dwa pytania, w pozostałych dwóch strzelałam, ale za to dostałam 5 z kartkówki z niemca :) Kiedy wróciłam ze szkoły, włączyłam neta i patrzyłam sobie, co piszą na Onecie. Przewinęłam na prawie sam koniec, ale że nie było nic ciekawego, to włączyłam Facebooka. Ładował się, patrzę,a tam "Ed Sheeran wystąpi w Polsce". Od razu w to weszłam, 13 lutego w Warszawie. Napisałam do Zośki na fb, bo ona lubi Eda tak bardzo jak ja, ale zna więcej piosenek. Napisała do mnie "Sprzedaż(biletów) rusza w środę", a ja przeczytałam "Sprzedam duszę w środę". Taak, mam coś ze wzrokiem :) Ale tak serio, to pojechałabym, bo jak raz leciał jego koncert w tv, powiedziałam mamie "Poszłabym na jego koncert".Taa, wiadomość o tym jednocześnie mnie ucieszyła, i tak samo zdołowała. Kuurwa, serio chcę, ale podobno bilety są strasznie drogie. To niby tylko zwykłe papierki, a ile dają szczęścia...Wracając do dzisiaj, na chemii pani zrobiła kartkówkę, którą miała zrobić ostatnio. Na wf-ie robiłyśmy rozgrzewkę na podwórku, a było zimno. Na matmie też byłą kartkówka, na angielskim miała być, ale nie było. Po angolu była historia, czyli przedmiot, którego teraz obawiam się najbardziej. Niektórzy pozgłaszali nieprzegotowania, a reszta(w tym ja) pisała kartkówkę. Pani potem czytała odpowiedzi, i co najmniej dwója będzie :)

"Nie możesz poślubić mężczyzny, którego właśnie poznałaś"
I właśnie tak Elsa zrujnowała życie większości księżniczek Disneya :)


Rany, za kogo on się uważa...

3...2...1...ZGON

"Kiedy ludzie podchodzą do ciebie w szkole.
Dlaczego myślisz, że możesz ze mną rozmawiać?"




Co chcę zrobić na każdym wf-ie

"Złapałbym dla ciebie granat
Skoczyłbym dla ciebie przed pociąg
UDOWODNIJ"



Chodzi o wzrost? Taa, mam tak samo :)


Dobrze ci tak, Ali


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz