wtorek, 9 września 2014

"Maybe you are fireproof cause nobody saves me baby the way you do"

Z piosenki 1D "Fireproof", która wczoraj wyszła. Wczoraj na wf-ie skakaliśmy w dal, nie ma to jak Sahara w butach, ale Czaja zapowiedziała, że w tym tygodniu będziemy zaliczać test na wytrzymałość, czyli bieganie 25 minut, ja się chyba powieszę. Że też musieli mi ją dać z wf-u...Na wdżwr pani tylko powiedziała nam o czym będą lekcje itd. a potem był czas wolny. Miałam odrobić wtedy matmę, ale otworzyłam książkę, spojrzałam na zadania i mi się odechciało, wykorzystałam więc ten czas siedząc na necie w komie i gadając z innymi. Dzisiaj byłam tylko na chemii, na której miała być kartkówka(kilka razy już przekładana), ale jej nie było, a na 10.00 musiałam być w szkole muzycznej. Odbywało się tam uroczyste wręczanie stypendiów i zajęło im to tylko godzinę i 10 minut. Jutro już połowa tygodnia i nie ma wf-u(Alleluja!), ale za to kartkówka z niemca z czasowników nieregularnych, mam zajęcie na dzisiaj....Wczoraj skończyłam czytać "Gwiazd naszych wina" Johna Greena. Na początku nie byłam do tego przekonana, bo przez film wszyscy się tak tym jarali, ale w bibliotece wzięłam to z ciekawości. Książka opowiada o Hazel, chorej na raka. Na zajęciach grupy wsparcia poznaje Augustusa, też chorego na raka. Zaprzyjaźniają się, potem zostają parą, ale on ma nawrót choroby i niestety umiera #spoiler. Pomimo tego, fajna książka, polecam :)


"Rzeczy do zrobienia dzisiaj:
1. wstać
2. przeżyć
3. wrócić do łóżka"
krótka historia mojego życia




Mona została zamordowana w ostatnim odcinku, szkoda, że nie Alison


"Jeśli szukasz tej jednej osoby, która zmieni twoje życie, spójrz w lustro"

"Często się uśmiechaj
Bądź silna
Bądź sobą
Bądź pozytywna
Zapomnij o hejterach
Bądź nieustraszona"

kiedy Czaja mówi że mamy biegać 25 minut

"Emily: Mam ładne cycki
Spencer: Ugh, Emily, przestań!
Hanna: Awwh, Emily ma większe niż ja
Aria: Czemu ja tu w ogóle jestem?"
"Martwienie się to strata czasu. To nie zmieni niczego. To mąci twój umysł i kradnie ci szczęście"

W "Gwiazd naszych wina" grali parę, w "Niezgodnej" rodzeństwo



"Ludzie są do bani! Pizza rozumie. Pizza jest tutaj dla ciebie!"

"Nie czytaj następnego zdania
Ty mały buntowniku, lubię cię"
"Przepraszam! Nie jestem Rihanną. Nie kocham sposobu, którym kłamiesz"

"To, co myślisz o sobie jest o wiele ważniejsze niż to, co myślą o tobie inni ludzie"


1 komentarz:

  1. "Na krowie kopytko"? Muszę spróbować! :D
    Barwne włosy? Super. Podobają mi się te kolorki. Ale kiedyś chciałabym się tak "eksperymentalnie" przemalować na jakiś jaskrawy kolor, w którym nawet nie musiałoby mi być do twarzy. Na przykład różowe włosy, postawione w stylu irokeza. Weszłabym tak chociażby do supermarketu. Miny klientów powinny być powalające.
    A tak już na serio, to fajny wpis. Polubiłam go szczególnie za ten pierwszy obrazek. I za pizzę.
    A więc, trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń