poniedziałek, 8 lipca 2013

"Don't you cry tonight..."

Z piosenki Guns'n'Roses "Don't cry". Sorry, że tak długo nie pisałam, tak jakoś nie mogłam znaleźć czasu na napisanie czegoś SENSOWNEGO. Ale:
1. WAKACJE WAKACJE WAKACJE!!!!!!!!!!
2. Odebrałam(już dawno) swój prezent urodzinowy, czyli "Please please me" The Beatles ;)) I nie wiem, dlaczego, dali mi tam dwie małe opakowania kawy (nie piję kawy, nawet nie mogę)
3. No dobra, przyznaję, nie mam nic do napisania, więc robię komiks z gifami:
Jest 1 września.
Mama budzi mnie rano:


Stoję przed lustrem i układam włosy:


Kiedy przeglądam się w lustrze:


Kiedy cieszę się jak idiotka, bo wyglądam świetnie:


Kiedy wchodzę do szkoły:


Kiedy słyszę swoje imię na korytarzu:


Kiedy widzę, że to moi przyjaciele:


Kiedy widzę nowego chłopaka, który jest baaardzo przystojny:


Kiedy widzę, że przystawia się do niego dziewczyna, która jest moim wrogiem:


Kiedy ta dziewczyna patrzy na mnie i ma dziwny wyraz twarzy. Co CHCĘ zrobić:


Co NAPRAWDĘ robię:


Co robią moi przyjaciele, kiedy to widzą:


Co robię na lekcjach:



Na przerwach:
(Tak przy okazji, Jared, super włosy)

Kiedy słyszę, że ta, która przystawiała się do tego przystojnego, mnie obgaduje:



Kiedy ten przystojny pyta, czy chcę z nim gdzieś dzisiaj wyjść. Ja w środku:


Ja na zewnątrz:


Kiedy wracam do domu i pytam mamę, czy mogę wyjść dziś wieczorem:
Co ja robię:


Co ona robi:


Moja reakcja:


Na co mama mówi:


A ja mówię:


Ona mówi, że mogę iść, ale muszę posprzątać pokój. Co robię:


Co robi mama:


Nie miałam pomysłu na dalszą część, więc dodaję resztę obrazków i gifów ;)



Hhahahahh


"Czystej krwi: Ludzie, którzy przeczytali książki i obejrzeli filmy.
Półkrwi: Ludzie, którzy tylko przeczytali książki.
Szlamy: Ludzie, którzy tylko obejrzeli filmy.
Charłaki: Ludzie, którzy nigdy nie przeczytali/obejrzeli HP
Śmierciożercy: czarodzieje czystej krwi, którzy nienawidzą szlam.
Dursleyowie: Idioci, którzy nienawidzą HP"
YAY, czysta krew!

Tak samo powiedziałam dla mamy ;)





Taa,niektórzy o tym nie wiedzą.......




Uuu, nie tak źle ;)


HAHAHAHAHAHAHA



Trudne pytanie......

Łoooooo...............










To już było, ale......OCZYWIŚCIE, ŻE NALEŻĘ DO "INNYCH"!



Avada kedavra, Bitch.

"Najcięższą rzeczą do zrobienia jest patrzenie, jak ktoś, kogo kochasz, kocha kogoś innego"

"Kiedy widzisz robaka i nie masz nic, żeby go zabić"
"Jak Finlandczycy widza Europę:
Islandia - biegun północny     (Mikołaj :) )
Wielka Brytania - piłka nożna, subtelni, niemodni
Irlandia - whiskey
Portugalia - piłka nożna
Hiszpania - słońce, piłka nożna, corrida, plaże, owłosieni ludzie (?)
Francja - Bonjour, owłosieni ludzie, Wieża Eiffela, francuski chleb, wino
Holandia - konopie siewne (?)
Niemcy - naziści, Volkswagen, Hitler
Włochy - pizza, ferrari, owłosieni ludzie
Sycylia - mafia
Polska - League of Legends
Estonia - tani alkohol
Łotwa - losowy biedny kraj
Litwa - losowy biedny kraj
Białoruś, Ukraina - Rosja
Rosja - biedni ludzie, złodzieje, tanie papierosy, wódka
Rumunia - cyganie(błędnie)
Grecja - wakacje, owłosieni ludzie, antyki
Turcja - kebab"



Not bad ;)



Jedyna pozytywna cecha - umierają.









Pozdro
Weruś Roweruś


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz