środa, 31 lipca 2013

"Nie wiedziałeś? To już wiesz,kto tu wpierdala tę grę,lepiej zapamiętaj mnie, jestem bestią!"

Z piosenki Bisza "Jestem bestią". Nuuuuuudaaa. Zaczęłam oglądać "Weronika postanawia umrzeć", ale tak mi się jakoś odechciało. W poniedziałek tak przed jedenastą spałam sobie spokojnie, kiedy przez otwarte okno, jakieś głupie dzieci zaczęły puszczać z komórki najpierw "Gentleman", potem "Gangam style",a na koniec "Ona tańczy dla mnie". Dzisiaj było to samo, ale z "Love you like a love song" Seleny. Grrrr. Zapomniałam o tym, o czym miałam napisać. Dzisiaj urodziny obchodzą J.K.Rowling i Harry Potter! HAPPY BIRTHDAY!!


                                            










Chyba wole nie wiedzieć....

Avada kedavra, bitch.







"Żyj, śmiej się, kochaj"

"7 miliardów ludzi na tym świecie, a jedyny, którego chcę to ty."

"Pomyśl życzenie"

"Nie jestem kujonem. Jestem po prostu mądrzejszy niż ty."

"Nigdy nie żałuj niczego, co się stało w twoim życiu, to nie może być zmienione, nieskończone, lub zapomniane więc wyciągnij z tego wnioski i przesuwaj się do przodu"(czy jakoś tak)

Moje tło na fb ;))

"Nie spodziewaj się niczego,a nigdy nie będziesz rozczarowany"


Pozdro
Weruś Roweruś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz