piątek, 12 lipca 2013

"Nie tylko forsa daje respekt, jednak skupia uwagę i przyciąga atencję"

O.S.T.R. Hades - Mniej więcej. Niby wakacje, a ja nadal nie obejrzałam ani jednego filmu, co bym chciała! Nie chodzę do szkoły, więc teoretycznie mam więcej czasu, ale tak naprawdę strasznie szybko leci. I jakoś wcale nie mogę się wyspać. Dzisiaj jadę do cioci na noc,a  wracam w niedzielę, więc będę nieobecna. Dobra, zamula mnie trochę.


Dobry Boże w niebiosach.......


Irma ;)

Tell me something I don't know. 



"real men respect Bieber?" bullshit. 


JEST NADZIEJA!!!!!!!!!!






YAY, FRED!!!!!




Hayley <3

So stylish ;)

hahhaah, dokładnie ;)

"Jesteś tylko wspomnieniem"

"Jestem wybrańcem, który przywróci równowagę do mocy (czy coś)
Jestem wybrańcem, który pokona Czarnego Pana
Jestem wybrańcem ...."
hihihihi

Mądre, ale mam hejterów w..... czymś. 



"Uśmiech  losu można zobaczyć nawet w tych najciemniejszych chwilach, jeśli tylko pamięta się, żeby zapalić światło"
wzięłam z filmu
mądry ten Dumbledore  ;)

Pozdro
Wercia;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz