czwartek, 18 lipca 2013

"The Moon's my teacher and I'm her student"

Shakira "She wolf". Wakacje jakoś lecą. Wczoraj,a  może przedwczoraj, nie pamiętam, zaczęłam oglądać jeden film z mojej listy filmów, które chcę zobaczyć. Ten film to "Królowa Balu". Jest w nim tak: Amber, popularna i wredna dziewczyna umiera w wyniku porażenia prądem. Jest pomiędzy piekłem a niebem. Żeby dostać się do nieba, musi pomóc Lisie, nieśmiałej i niepopularnej dziewczynie zostać królową balu. Nie wiem co dalej, bo oglądałam o tylko przez 18 minut. No dobra, poddaję się.


Ach ten Lucjusz i jego bajki....

"Jesteś czarodziejem, Harry
NIE, JESTEM TYLKO HARRY!"
hahahahahaa

Avada Kedavra, mugolu.



Ooooo



Uuuu, dokładnie.


Ani mówiąc, że jesteś gruba nie schudniesz.

Maamoooo, szybciej!


Zgadzam się z Batmanem, WYSTARCZY!

British walk ;)

Wiem, ale nie czytałam.

Hihihihhi, już niedługo ;)


Żaby są blee



Wow, Mike.....


Cholera wie.

"Przepraszam za przerywanie ci, malutki człowieku. To bardzo interesująca historia, ale na początku musimy pozować do tego zdjęcia"
hahah





Pozdro
Weruś Roweruś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz