sobota, 23 marca 2013

"It's a damn cold night.."

Piosenka Avril "I'm with you" i znaczy to "Jest cholernie zimna noc". To prawda. Jutro niedziela palmowa, niedawno sobie przypomniałam ;)) Nie mam zbytnio o czym pisać, więc wstawiam obrazki:


Dizzy McTavern, nawet ładnie ;))

Moja tło na fb. "Zawsze jest ktoś, kto Cię kocha. Zawsze". Mam nadzieję...

Boska mina!!


Tak, a poniżej dowód ;)


dałabym tez zdjęcie mojego brata w garniturze, ale go nie mam (zdjęcia, brata mam)  i pewnie by mi nie pozwolił ;))


You will die, bitch!




Hahahah!!



Bez jakiejkolwiek muzyki






Aaaa, to już wiemy!!


Old is gold ;)) The Beatles


Mam przynajmniej taką nadzieję ;))


"Happiness" na nadgarstku ;))


Mesajah ft. Kamil Bednarek- Szukając Szczęścia
super piosenka

ODSZCZEKAJ TO I TO JUŻ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Świeciiii!!


Mam 42 ;))



Angielski wczoraj ;))


Ja tak chcę ;((




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz