czwartek, 7 marca 2013

Rainy Mood

Wpiszcie sobie to w Google i wejdźcie w pierwsze, co się wyświetli. To tylko odgłos deszczu, czasem z grzmotami. Ciekawe, czy gdybym puściła to mojej siostrze kiedy by spała, czy uwierzyłaby, że w domu pada deszcz. Jak byłam mała, gdy w nocy padało, nie mogłam przez to spać, ale przykrywałam się kołdrą. Rodzice mówili kiedyś, że kiedy będzie się stało w deszczu (chyba majowym), to się urośnie. Wierzyłam w to ;)) Troszkę to bez sensu (w sensie ten post) ;))


Taa...


"Nienawidzę cię! Nie dbam o to.
Jesteś głupi/a! Ni dbam o to.
Jesteś brzydki/a!Nie dbam o to.
Nienawidzę Harry'ego Pottera. Powiedz to jeszcze raz!"
hahah







Hahahah

J.K. nie jest dla mnie jak druga matka, no ale spoko....

"Najsamotniejsi ludzie są najbardziej uprzejmi.
Najsmutniejsi ludzie uśmiechają się najpromienniej.
Najbardziej zranieni ludzie są najrozsądniejsi"
Czyli że we mnie też!

Dla Zosiki ;))


I WANNA BE THERE!

                



Pozdro
Wercia;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz