środa, 13 marca 2013

"There's nothing I can do, a total eclipse of he heart..."

Z piosenki Bonnie Tyler "A total eclipse of the heart" i znaczy "Nie ma niczego, co mogę zrobić, całkowite zaćmienie serca". Dzisiaj był sprawdzian z fizyki. Nie najgorzej, dwója może będzie....Na chemii (pani miała pytać  ale nie pytała, haha) mieliśmy też coś z atomami. Układ okresowy pierwiastków chemicznych jest podzielony na okresy i grupy. Liczba okresu pierwiastka oznacza liczbę powłok elektronowych w atomie. Maryśka za każdym słowem, kiedy padało słowo "okres" zaczynała się śmiać. (tak na marginesie, w sali od chemii są trzy osobowe stoły, i ja siedzę z nią i Basią). Ja za każdym razem mówiłam "Maryśka, tylko bez skojarzeń", a ona i tak się śmiała. Nawet jak ją Baśka grzmotnęła w ramię. W gimnazjum każdy staje się zboczony.....



Ten dzieciak jest świetny!
Jeśli to prawda, to muszę być inteligentna!!



Oczywiście, że tak ;)))






"Szał? To. Jest. Slytherin!" haha


"Więzień Azkabanu" moja ulubiona część ;))


"Wiesz coś o Komnacie Tajemnic?
Tak.
Możesz mi powiedzieć?
Nie" Heheh

Lupin!! "Głupi Lupin znów się upił!"


"Gdybyś mógł zjeść tylko jedną rzecz, co by to było?
Lody, czekolada, (coś z Indianami, pewnie indyjskie żarcie) lody, pizza pepperoni, ryba z frytkami, chińskie jedzenie, śródziemnomorskie jedzenie  lody, pizza, Nutella, ryba"   ja to bym zjadła.....bigos! hahah



Pozdro
Wercia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz