sobota, 2 marca 2013

"Penny Lane is in my ears and in my eyes. There beneath the blue suburban skies ..."

 To z "Penny Lane" The Beatels i znaczy "Penny Lane jest w moich uszach i przed oczami, tam pod niebieskim, podmiejskim niebem". To dzielnica Liverpoolu, a ja myślałam, że to chodzi o dziewczynę! W jej okolicach (tej dzielnicy) mieszkali Paul, John i George. Ringo mieszkał w robotniczej dzielnicy Dingle. Ringo-  to śmieszne imię ;) Ale na serio ma chyba na imię Richard. Na empik.com znalazłam ich płytę (nie analogową, co stanowi tam chyba większość), w sumie to dwanaście płyt w jednym za 911,99 zł. Ciekawe, czy ktoś ja kupi. Ja raczej nie ;)) Słucham teraz "All together now" i jakbym tam usłyszała, że śpiewają w pewnym momencie "Doctor Dre" ;))) To raczej przypadek ;)

Też zadaję sobie to pytanie, ale "Ten Obcy" był nawet, nawet. 


Try again, Bieber. 


"Hej, właśnie Cię zabiłem
i to jest szalone
dlaczego jesteś wciąż żywy
jesteś głupi, kochanie"
Po angielsku to brzmi lepiej ;)) 


Nora. W książce tego nie było


"Cześć Fred. Potrzebujemy czwartego. Jesteś na czas" To takie smutne!

"Lilly, zabierz Harry'ego i uciekaj! To on! Idź, biegnij, zatrzymam go
Nie Harry! Nie Harry! proszę- zrobię wszystko.
Harry...Potter.
Kiedy mamusia zginie jak Fredzio? (w książce było inaczej, ale spoko)
No dalej, możesz zrobić to lepiej.
Kiedy policzę do trzech...jeden...dwa...TRZY
Severus...proszę
Nie sadzę, że słyszałem, jak żartujesz odkąd jesteś.
Spójrz...na...mnie.
Avada Kedavra!"
Ich ostatnie słowa...Fred, why?


True. You will always be Harry. 


"Hej, dziwko. Może być tylko jedna Bella w popularnym filmie fantasy dla nastolatków. Więc dlaczego nie możesz (nie wiem) kiedy możesz?
Przepraszam, kochanie?
5 sekund później"
hahaah, Bellatriks rządzi! 



Te Ślizgonki mają całkiem niezłą stylówę. 


Moja reakcja, kiedy zobaczyłam, ile mi zadali z angola  w poniedziałek. 


"Czekaj...nie ma quidditcha?" hahah, coś smutna ta królowa ;)






"Dlaczego Eminem jest do bani:
1. Jest biednym, białym chłopakiem, który próbuje prawdziwie ... jak oldschoolowi raperzy jak Lil Wayne.
2. Narzeka na swoje życie w każdej piosence.
3. Nie umie rymować.....
4. jest leniwy, bo wynajmuje ludzi, którzy komponują bity i piszą dla niego teksty.
5. Utalentowani raperzy jak Drake sprzedali więcej płyt niż on kiedykolwiek sprzeda.
6. Obiecuje w każdej piosence, dając zły przykład dzieciom.
PIEPRZYĆ EMINEMA!

Dlaczego cdBoW jest to bani:
1. Nie ma pomysłu na to, co jest oldschoolowy rap.
2. Promuje dwa straszne przykłady raperów na dosłownym bogu rapu.
3. Nie mógł uzyskać chyba określone, chyba że ssał chuja jednego z powyższych raperów i wtedy nadal będzie suką.
4. Jest prawdopodobnie upośledzony, więc myśli, że ma wolną rękę do  do mówienia gówna o bardziej utalentowanych od niego.
5. Zdaje się, że nie wie, że Eminem ma pieprzonego Oscara.
6. Mieszka w piwnicy swoich rodziców.
PIEPRZYĆ Cd BoW'a! "
Przepraszam za tłumaczenie, dziwnie mi się wyświetlało, ale gdybym spotkała tego Cd BoW'a, to już nie obrażałby Eminema. przynajmniej w mojej głowie.


Niall w OWOA :))) 


"Za tymi oczami. Jest chłopak, który kłamie, serce z lodu, dusza, która nigdy nie umiera, i umysł chory od pożegnań" 











To musiało boleć, ALE śmiesznie wygląda ;pp

Mocne!




No może zabij to nie....po prostu siedź cicho, bo jak nie, to wyrwę ci flaki! Joke. 








A to wszystko tuż przed drzwiami premiera ;))

Ach, ten wiatr we włosach!

hahaha, mój ulubiony moment! 



Ich möchte ein Pferd haben.....



Jego beanies (ta czapka)
Dzióbek Zayna (a przy okazji jaka koszulka...)
Jego wielkie serce (zdjęcie za czasów, kiedy miał jeszcze takie ładne włosy...

Jego oczy
Jego loki
Jego dołeczki


Te zdj. z 1D było tak naprawdę jednym, ale zapisało mi się jako kilka ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz