wtorek, 26 marca 2013

"This is goodbye"

Z Piosenki Kelly Clarkson "Mr. Know it all".  Jutro być może kartkówka z fizyki i pani pyta z "Trenu VIII". kicha, ale jutro ostatni dzień do szkoły! Jeszcze niedawno, kiedy miałam jednodniowego doła (co się zdarza dosyć często) pościągałam sobie smutne obrazki na kompa. Nawet ją ładne. Smutne obrazki są fajne, tak samo jak smutne piosenki. Smutek, smutek, smutek ;))

\




"Mój aniele, gdzie odszedłeś?"




"Nie jestem dziewczyna, którą myślisz, że jestem. Nie mogę być kobietą, którą chcesz, żebym była"




"Ludzie płaczą nie dlatego, że są słabi. Tak jest, bo byli silni za długo"


No ale mam też trochę weselsze ;))



I ja!! 







"Zmora, przyjaciółka, dziewczyna, żona"-nom, a na początku jej nie cierpiał ;))




"7 kroków do szczęścia:
Mniej myśl, więcej czuj
Mniej się marszcz, więcej uśmiechaj
Mniej mów, więcej słuchaj
Mniej osądzaj, więcej akceptuj
Mniej patrz, więcej rób
Mniej narzekaj, więcej doceniaj
Mniej się obawiaj,więcej kochaj"
Skoro dzięki temu dojdę do szczęścia...







PASZOŁ WON!!!

Co będzie teraz z moim życiem!!!!

Heheh








Pozdro
Wercia ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz