sobota, 30 marca 2013

"Remember when I cried at you a thousand times...."

Siemka! Piosenka Avril "Remember when" co do tytułu. dzisiaj znowu byłam na Pottermore i próbowałam zrobić eliksir (by the way, wczoraj skończyłam Kamień Filozoficzny). Udało mi się zrobić pierwszą cześć eliksiru (to lekarstwo na czyraki, cokolwiek to jest), po której trzeba poczekać 3 minuty. Miało mi już odliczać te trzy minuty, kiedy komp się ściął! Dzisiaj zrobiłam pierwszą część, poczekałam te trzy minuty, a czynność końcową (czyli mieszanie) zrobiłam o jeden raz za dużo! Patologia jakaś. Spróbuję po raz kolejny innym razem. Biorąc pod uwagę to, że jutro raczej nic nie napiszę (ale kto wie), życzę Wam już dzisiaj:
HAPPY EASTER!!!

"Jestem Hermiona Granger. A ty kim jesteś?
Twoim przyszłym mężem"
heheh


No może nie jestem na tym wychowana, ale nieważne ;))


"Zachowaj spokój i przeleć Hermionę"
No wiesz Ron.....

Like a boss ;))

Do zobaczenia w letnie wakacje, mamo i tato!!!!!!

To takie smutne!!

Fajny ten wiatr we włosach, no nie Luna?







Pokazałam to dla mojej siostry, to zaczęła się śmiać jak idiotka ;)




Pozdro
Wercia ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz