wtorek, 2 kwietnia 2013

Happy Birthday Fred&George!

Siemka! Mam do opisania kilka rzeczy:
1. Wczoraj (tj.1.04.) swoje urodziny obchodzili Fred i George Weasleyowie z HP



2. Rocznica śmierci błogosławionego Jana Pawła II [*]



3.W piątek (tj.28.03.) umarł Richard Griffths, znany przede wszystkim z roli Vernona Dursleya w HP. Nie lubiłam, ale co tam, znicz [*]


4. Wczoraj rano było mi strasznie zimno i chciało mi się cały czas spać, przez co nie poszłam do kościoła. Spałam w dzień, przez co nie mogłam zasnąć do 4 nad ranem, ale dzisiaj już nic mi nie jest. A miałam nadzieję, że nie pójdę do szkoły ;((
5. Dzięki mojemu bratu poznałam dwie fajne piosenki Oxona- "Zimo wypierdalaj" i "Zadanie"


"Zimy" mi nie znalazło ;)


Smile!

                            



Karpatka ;))



hahah








"Oh na na, jakie jest moje imię?
Oh na na, przegapiłam mój pociąg!"
heheh


Luna ;**


Włos z ogona lub grzywy jednorożca, 9 cali, giętka, wierzba




Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz