piątek, 5 kwietnia 2013

"We will, we will rock you!!"

Piosenka Queen. Dopiero wczoraj dowiedziałam się, jaki jest jej tytuł, bo wcześniej znałam refren. To oryginał:



A tu reklama Pepsi i ta piosenka w wykonaniu P!nk, Beyonce i Britney Spears:



Piąteczek! Nie wiem, co się dzieje z moja głową, że nuciłam "Friday" Rebeki Black! Dzisiaj nie było dwóch wf-ów, więc wróciłam dwie godziny wcześniej. Fajnie, będę mogła zająć się Potermore, zaczęłam już drugą część ;))




No i zostałeś [*]

"Kiedy Harry zerwał ze mną dla mojego bezpieczeństwa,  spróbowałam ukraść miecz Gryffindora, reaktywowałam  GD (czyli Gwardię Dumbledore'a) z Nevillem i Luną, żeby przeciwstawić się reżimowi Snape'a i potem walczyłam podczas bitwy o Hogwart.
To moja dziewczyna!
Kiedy Edward zerwał ze mną dla mojego bezpieczeństwa, stałam się oszołomiona (czy coś) przez miesiące, i specjalnie robiłam niebezpieczne rzeczy, tylko po to, żeby usłyszeć głos Edwarda"
Ginny rządzi!!

Ooo, czytałam tą książkę!

Bella, niezłe ząbki!

Taa, skoro jej majątek szacuje się na PÓŁTORA MILIARDA DOLARÓW.

"Poza tym, świat wcale nie dzieli się na dobrych ludzi i śmierciożerców, bo wszyscy mamy w sobie tyle samo dobra, co zła. Tylko od nas zależy, jaką drogą pójdziemy. Taka jest nasza natura" (z neta)

Pewnie jest za wysoki, żeby peleryna niewidka go całego kryła ;)

Gdyby nie było widać napisu - John Lennon. To jego zdjęcie  miała przed oczami J.K. Rowling opisując Harry'ego Pottera.
No może.....
A teraz komentarz, który znalazłam pod "All my loving". Tu jest jej tłumaczenie.

Tę piosenkę napisał Paul McCartney,a był wspierany przez Johna. To była też jedna z ulubionych piosenek Johna.  Według Alana Weissa, producenta telewizyjnego, na którego padło tam być, "All my loving" była nagłośniona w szpitalnym oddziale ratunkowym w Szpitalu Roosevelta, kiedy Lennon był wyraźnie umierający po byciu zastrzelonym 8 grudnia 1980 roku. Smutne, ta piosenka była ostatnią, która usłyszał"
No rzeczywiście smutne po raz drugi znicz [*]

A teraz Jessie J ft. B.o.B. "Price Tag"


"Z pieniędzmi możesz kupić dom, ale nie dom (w sensie nie ciepło rodzinne)
z pieniędzmi możesz kupić zegar, ale nie czas
z pieniędzmi możesz kupić łóżko, ale nie sen
z pieniędzmi możesz kupić książkę, ale nie wiedzę
z pieniędzmi możesz kupić lekarza, ale nie dobre zdrowie
z pieniędzmi możesz kupić pozycję, ale nie szacunek
z pieniędzmi możesz kupić krew, ale nie życie
z pieniędzmi możesz kupić sex, ale nie miłość ;)"



Ja czytam "Haendem"


Let's dance, bella? ;)

ja też!!



Lubię się przytulać ;))



3...2...1...smile!!


"Stracicie wszystko i wszystkich, których cenicie"
Sad ;(


Piotr Skarga dobrze mówi ;))


Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz