niedziela, 21 kwietnia 2013

"Zmieszaj najjaśniejszy błękit z jak najgłębszą czernią, wszyscy, którzy wrócili z biegunów zawsze będą ze mną..."

To też z "Indygo". Jutro sprawdzian z polskiego, ale mi się uczyć nie chce! Ale potem wtorek, środa i czwartek wolne :)) Dokładnie za dwa miesiące i jeden dzień, czyli 22 czerwca, w Polsce będzie grał swój koncert Paul McCartney, jeden z The Beatles. napisał, że bardzo chce przyjechać do naszego kraju. A wtedy będą moje urodziny ;)) Dobra, nie mam o czym pisać, więc wstawiam obrazki:

czerwiec, nie najgorzej :)

I dlaczego niektórzy nie rozumieją, że czasami  tego właśnie chcę?!

Wilki ;***



Raz to byłam ja na matmie w piątej klasie :)

Według mojego znaku zodiaku, moim żywiołem jest woda, ale ogień też ładny :)

Hahaha

Me too ;((

"Co robisz tam na górze, Freddie?
Tak bardzo za Tobą tęsknię"
I ja też  :((((

Nie poznałam, że to Carly!

Ooo, wyprzedaż!!!!



Takie życie :(


                                               


A teraz z nudów wstawiam komentarze z jakiejś piosenki Avril:



Tłumaczenie:
Najgorszy dzień, 13 marca
Pisałam z gościem, którego lubiłam i powiedział mi, żebym spotkała się z nim na siłowni więc tak zrobiłam. Czekałam na niego 3 godziny i wtedy przyszedł, zobaczyłam wiadro i powiedziałam "Co", ale za późno, oblał wodą mnie całą i jego przyjaciele wyszli z miejsc, w których się chowali  i zaczęli się ze mnie śmiać,a ja zaczęłam płakać, wybiegłam na zewnątrz usiadłam na chodniku i płakałam. Wtedy on wyszedł i powiedział "Jesteś durną idiotką, poczułaś to" (czy jakoś tak) i zmył się. Teraz płaczę za każdym razem, kiedy go widzę.  Co zrobić?
Powiem ci, co zrobić. Ten frajer, w którym się bujałaś oczywiście nie mógł zobaczyć, jak niesamowita jesteś. Więc pokaż im. Trzymaj głowę wysoko i uśmiechnij się szeroko. I jeśli on albo ktoś inny spróbuje cię  upokorzyć, spójrz im w oczy i śmiej się z nich, i powiedz "Naprawdę myślisz, że możesz zabrać moje szczęście? Taka szumowina jak ty mnie uszczęśliwia! Mów cokolwiek chcesz, nigdy ci nie uwierzę!". I odejdź, wciąż się uśmiechając. Okaż im współczucie i uśmiechaj się. :)
Powiedz mu "Pierdol się, myślałam, że cię lubię"

Taa, i on pewnie jeszcze twierdzi, że zrobił to, bo ona mu się podoba! Czasem niektóre komentarze są niezłe.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz