sobota, 20 kwietnia 2013

"When I'm alone, I feel so much better..."

"Together" Avril. Długo mnie nie było. Po prostu kiedy wracałam z rehabilitacji byłam zmęczona, potem jadłam obiad, odrabiałam lekcje, a do kompa jakoś nie doszłam. I przez to nie napisałam tego, co chciałam napisać, czyli:

HAPPY BIRTHDAY,EMMA!!!




"Po zobaczeniu tego klipu, spojrzałam wstecz na pracę, którą zrobiłam przez ostatnie 14 lat...i dużo rzeczy przyszło mi do głowy. Najważniejsza....jak złe były moje włosy w pierwszym Harrym Potterze"
Tak, były straszne!

Sorry, miała urodziny w poniedziałek (tj. 15.04) a ja piszę dzisiaj. I'm sorry.


Zosika, pożyczam!
"Kto rządzi światem?
NIALL!"
hahah

Tylko "today" ?



"Jakim byliśmy cholernie dobrym zespołem"
Tak, byliście.



"Na brodę Merlina,Cho!
Cho?
Przepraszam, miałem wspomnienie"
Hahah, Cho lepsza niż Bella :)



"Wyjdź za mnie, Granger"
Dramione :)


"Oświadczył się Ginny?
Biedny Draco ;)



"Dostałeś mojego sms-a?
T-tak.
Dlaczego mi nie odpisałeś?"
hahah




"Teraz tylko ty i ja, podłogo.
Razem
Na zawsze"
heheh


"Nie, Diggory.
Wampiry się nie świecą.
Minus 50 punktów dla Hafflepuffu"
Cedrika Diggoriego grał Robert Patinson


czasami....



Od lewej, na samej górze:
Zachowaj spokój i trzymaj różdżkę.
Zachowaj spokój i zaufaj Snape'owi.
Zachowaj spokój i nie nazywaj mnie Nimfadora.
Zachowaj spokój i Potter on (I don't know)
Zachowaj spokój i pomyśl jak Harry
Zachowaj spokój i wyczaruj patronusa
Zachowaj spokój i jeździj na testralu
Zachowaj spokój i bądź w jednej czwartej wilą
Zachowaj spokój i bądź Wybrańcem
Zachowaj spokój i idź po Hogwartu
Zachowaj spokój i Accio Błyskawica
Zachowaj spokój i szokuj
Zachowaj spokój i Sectumsempra
Zachowaj spokój i Avada Kedavra
Zachowaj spokój i czytaj "Harry'ego Pottera"
Zachowaj spokój i rebloguj to"
Mam dosyć "zachowaj spokój i...." na cały dzień :)





"Trzy metry nad niebem"
Obejrzałam połowę :)





Chciałabym tak umieć :((




Idiots. Idiots everywhere.


"Oba filmy opowiadają o biedakach z ulicy...z lojalnym przyjacielem...którzy odbywają przygodę życia...i spotykają piękną nieznajomą...która okazuje się być z wyższych sfer...ich romans chce zniszczyć zły człowiek...proste życie zaczyna być ciekawe...więc dziewczyna wybiera chłopaka z ulicy...bez akceptacji swojej rodziny...chłopak z ulicy poznaje nieznajomego, który pozwala mu się wybić...zmieniając go w zamożna osobę...przeciwności zostają złamane...i para dzieli ze sobą magiczne chwile...jednak zły człowiek szykuje zasadzkę...i staje się tragedia...gdy miłość życia może zostać utracona...źli ludzie przygrywają walkę...miłość zwycięża i wszyscy żyją długo i szczęśliwie...no prawie wszyscy"
Jack :(



Tell me something I don't know :(


hahahah




"It's black, it's white!"



"It's a kind of magic, magic...."






To ja cały czas robię Voldemorty, mrugające Voldemorty lub smutne Voldemorty!



Zazwyczaj i tak nie pamiętam, czy mi się coś śniło






mam na wszystko wyjebane :)











"Wczoraj był czwartek, dzisiaj jest piątek.
Gratulacje dla świata mugoli, którzy w  końcu nauczyli się dni tygodnia.
Dziękuję! Moja piosenka pomogła tak wielu ludziom! Ale co to mugol?
Ktoś, kto nie umie przeliterować słowa piątek, oczywiście.
10 punktów dla Gryffindoru"
Hahah


Pozdro
Wercia ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz