środa, 10 kwietnia 2013

"Friends will be friends"

Piosenka Queen. W poniedziałek na godzinie wychowawczej była kartkówka z WOS-u. Prosta była. Na angielskim raz wyjrzałam przez okno, to tak biało było! Jak jakiś sąd ostateczny. Z tego powodu, że mam problemy ze zdrowiem (o czym część, która zna mnie bliżej pewnie wie) zaczęłam chodzić od początku tygodnia na rehabilitację. Siedziałam w gabinecie i czekałam, aż ktoś mi laser zrobi, kiedy usłyszałam w radiu "Nie żyje Margaret Thatcher". Była premierem Wielkiej Brytanii, a w swojej biografii napisała coś o Polakach. Nie była mi bliżej znana, ale co tam:
Rest In Peace, Iron Lady [*]

I dziękuję Wam za pięć tysięcy wejść ;))
I kicha, bo jutro niemec ;(
I fajnie, bo jest nowa piosenka Avril "Here's to never growing up" ;))



Taa, jasne, bo ja mam taką miłą siostrę....

I don't understand German.



Pewnie dużo ;)

"Spójrz na te wszystkie kwiaty
Nie mogę powąchać"
heh

"Wszytko ok?
Boli mnie blizna"

"Harry Potter jest o stawianiu czoła strachom, znajdywaniu wewnętrzej siły, i robieniu tego, co dobre  pomimo przeciwności (czy coś)
Zmierzch jest o tym, jak ważne jest posiadanie chłopaka"
Sorry, zmierzchofani 

POLICJA?!!!!!!


Ja, jak byłam mała 



Tak i nadal nie wiem dlaczego








Pozdro
Wercia;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz