piątek, 12 kwietnia 2013

"Lecz jeśli myśleli, że mogą kazać ci cokolwiek tylko ze względu na twą słabość-biada im"

Z piosenki Bisza "Indygo". Super jest. Piąteczek!!! Dzisiaj dostałam 4- z historii ze sprawdzianu, 5 z kartkówki z WOS-u, 6- z niemieckiego za czytanie (cud od niebios) i 4 z kartkówki z biologii. Na Onecie natknęłam się na coś takiego- "Zorza polarna nad Polską 13 kwietnia wieczorem?" . Tutaj jest link . Byłoby fajnie zobaczyć zorzę polarną na żywo i to bez wyjeżdżania na koło podbiegunowe :)))

Hahah


"Harry
Cześć
Nie widziała mnie 6 miesięcy i jest tak, jakbym był .... (nie wiem). Jestem tylko jej bratem.
Braci ma wielu, ale Harry jest tylko jeden.
Zamknij się Seamus"
Pamiętam to z filmu ;)

"Nigdy nie pozwól żeby Snape wybierał muzykę"
haha, DJ Snape

Best Friends 4ever!

Jak napisałam "indygo" w Grafice Google, to mi wyskoczyło. Ładne

Reporter: Hermiona zatweetowała...
Niall: Hermiona Granger?
Heh, Harry Potter 1D Style :)



Pozdro
Wercia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz