poniedziałek, 12 maja 2014

"And you can stay with me forever..."

Z piosenki Eda Sheerana "Cold coffee". Weekend to fajna rzecz, ale po nim ciężko iść do szkoły. Ja mam problem z  zasypianiem, tak przy okazji. W sobotę zrobiłam z Olką pizzę i obejrzałam sobie trochę Eurowizji. Dokładnie od pierwszego występu do dziewiątego, bo to była Polska, potem przełączyłam, wróciłam na Wielką Brytanię(która występowała ostatnia) i oglądałam do końca. Nie przepadam za Donatanem i Cleo, ale na scenie wypadła bardzo dobrze, w ogóle to, że doszła tak daleko to niezłe osiągnięcie. Za to zwycięzca(albo zwyciężczyni) nieźle mnie zaskoczył. Austria miała ciekawego reprezentanta, nie ma co, kobieta z brodą. Europa woli ją od polskich dziewczyn? Chyba nie ma gustu, ale to tylko moje zdanie. Wolałabym, żeby Holandia wygrała, ale miała drugie miejsce. Może jestem dziwna, ale TO:


 podoba mi się bardziej niż TO:


Takie czasy nastały, że ludzie wolą transwestytów od normalnych ludzi. Dzisiaj na wf-ie robiłyśmy obwód stacyjny, czyli coś takiego, że przez minutę robisz jedno ćwiczenie i potem jest zmiana. Męczące. Nie dość, że jutro mam pierwszą matmę, a na niej sprawdzian, to jeszcze dwa polaki i kółko z niemca. Czyli zostaję  w szkole do 15.15, jak miło.


Czyżby Hermiona przeszła na mroczną stronę?


"Nie jeżdżę samochodami, latam na miotłach"
no ale prawko sobie pewnie kiedyś zrobię....




"Pieprzyć kwiatki i pieprzyc twoje szczęście"
"Aria Montgomery nauczyła mnie, żeby nigdy nie rezygnować z tego, co kochasz.
Emily Fields nauczyła mnie, żeby zawsze być sobą.
Hanna Marin nauczyła mnie nie przejmować się tym, co myślą inni.
Spencer Hastings nauczyła mnie, że nie zawsze musisz być idealna"






"Czasami najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, jest niemyślenie, niezastanawianie się, niewyobrażanie, nieprześladowanie, po prostu oddychaj i wierz, że wszystko najlepiej się powiedzie"

"Kiedyś będę mieszkać w dużym, starym mieście,a ty już na zawsze będziesz wredny
Możemy zrobić wszystko jeśli spróbujemy
Będę wznosić się nad ziemią jak drapacz chmur
Nie musisz czuć się jak zmarnowana przestrzeń, jesteś oryginalny, nie możesz być zastąpiony
Co cię nie zabije, to cię wzmocni
Musze próbować, muszę trzymać głowę wysoko
Nie wiesz, jaka jesteś piekna, i to czyni cię piękną
Jeśli kiedykolwiek poczujesz, że jesteś niczym, dla mnie jesteś idealny
Kto mówi, że nie jesteś idealna? Kto mówi, że nie jesteś tego warta?"
przykłady tego, jak piosenki mogą dać nam trochę wiary w siebie
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz