piątek, 30 maja 2014

"But I love you so much it hurts, never mistreated you once.."

Z piosenki Eminema "Space bound". We wtorek miałam dobry humor, ale wieczorem się zepsuł, powód rodzinny, sami wiecie. W środę w szkole było nudno, muszę przyznać. W czwartek na wf-ie graliśmy w ręczną,a ja jak zawsze udawałam, że coś robię. Na niemcu był sprawdzian, nawet łatwy, potem znowu mieliśmy niemca, ale z druga grupą zamiast naszej infy,a po lekcjach znowu miałam kółko z NIEMCA. Trzy w jednym dniu, kill me. Dzisiaj na godzinie wychowawczej mieliśmy historię, a na historii pisaliśmy sprawdzian z biologii, był nawet łatwy. Nie ćwiczyłam na wf-ie bo mi się nie chciało, ale dziewczyny grały w koszykówkę, więc nic nie straciłam. Dobra, nie żałuję, kiedy nie ma mnie na wf-ie. Poza tym, Czaja ma coś z krtanią i ledwo mówi, jaka szkoda....


"Przeszkodź mi podczas oglądania Pretty Little Liars,a  nauczę cię definicji bólu"


"Nigdy nie kłóć się z dziećmi
Mała dziewczynka rozmawiała ze swoją nauczycielką o wielorybach. Nauczycielka powiedziała, że dla wieloryba jest fizycznie niemożliwe połknąć człowieka, bo nawet jeśli to bardzo duży ssak, jego gardło jest bardzo małe. Mała dziewczynka oświadczyła, że Jonasz został połknięty przez wieloryba. Zirytowana, nauczycielka powtórzyła, że wieloryb nie może połknąć człowieka; to fizycznie niemożliwe. Mała dziewczynka powiedziała 'Kiedy dostanę się do nieba, spytam Jonasza'. Nauczycielka spytała "Co jeśli Jonasz poszedł do piekła?'. Mała dziewczynka odpowiedziała 'Wtedy pani go spyta'."


"Nałogowy kłamca
Werbalnie znieważający i brutalny
Chce tylko młodej żony
Lubi somnofilię (czyli robienie TEGO z kimś, kto śpi)
Czeka na perfekcję
Wkurza się jeśli nie jesteś facetem
Nie dostanie pracy
On i jego kumple nie opuszczą twojego domu
Ma dziewczynę 'na stronie'
Lubi twój samochód bardziej niż ciebie"
doobra, i tak lubiłam Disneya :)



Raany, odchodzę z fandomu, oni są tacy źli


Jest drama, bo Zayn i Louis palili jointy, są dorośli, ludzie, ogarnijcie się

"Świat tak kipi nienawiścią, że niektórzy wola umrzeć niż być sobą"
Macklemore - Same love
"To czas, żebyś żył twoim własnym życiem bez martwienia się o oczekiwania innych"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz