wtorek, 27 maja 2014

"It's not hard to notice, that I'm open, hypnotized by the way she moves..."

Z piosenki Justina Biebera "Confident". Wczoraj w szkole za dużo się nie działo, w sumie jak zawsze. Na wf-ie poszłyśmy na podwórko, żeby poćwiczyć dyscypliny na dzień sportu, który nawet nie wiem po co jest organizowany. Taa, a potem narzekają, że się nie wyrabiamy z programem. Whatevs. Przez skakanie w dal miałam pustynię w butach, no ale skoczyłam najdalej 3,20 :) Nie było polaka, potem fiza normalnie. Obejrzałam też wczoraj na internecie pierwszy odcinek serialu "Teoria Wielkiego Podrywu". Będę to kontynuować, jeśli znajdę czas. Oglądałam to kilka razy w tv z Bartkiem, to jest nawet zabawne.
"-Zdobędę Nagrodę Nobla i umrę samotnie.
- Nie umrzesz samotnie.
- Dzieki, Sheldon, świetny z Ciebie przyjaciel.
- I nie zdobędziesz Nagrody Nobla"
Nie wiem, czy słyszeliście o 4love, takim niby boysbandzie, co ma być polską wersją One Direction. Cóż, moim zdaniem, coś im to nie wychodzi. Melodia do ich pierwszej "piosenki", czyli "Tęsknię już" przypomina melodię do "What makes you beautiful" 1D. Serio, jak Bartek raz mi to puścił(żeby się pośmiać) i usłyszałam początek, myślałam, że to 1D. Niedawno wyszedł ich następny teledysk do "W radiu leci nasza piosenka". Melodia tego jest podobna do "Windows down" Big Time Rush. Poza tym, jest tam moment, że jeden z nich wchodzi do domu i widzi swoją dziewczynę w łóżku z innym. Wraca do samochodu, gdzie siedzą inni, mówią "Zdradziła cię?", a on "Nieważne, jedziemy się bawić". Tak, bo chłopak, który dowiaduje się o zdradzie dziewczyny jedzie na imprezę. Dobra, może tak, może ja się mylę.

Uggh, chyba wolę Kwiatkowskiego od nich. Dzisiaj w ogóle nie poszłam do szkoły, bo byłam z Magdą na konkursie z angola w jakiejś tam innej szkole. Był dosyć łatwy, potem poszłyśmy do Plazy i kupiłam sobie dwie koszulki :)


I love you, Mom ♥

CHCĘ TO, CHCĘ TO, CHCĘ TO!!!

"Co robi Voldemort, kiedy ma szansę zabić Harry'ego:
rozmawia z Harry'm
odkłada to
mówi do siebie
mówi do swojej różdżki
próbuje zabić Harry'ego
rozmawia ze śmierciożercami"
tyle razy próbował i nigdy mu się nie udało






"Jeśli ona jest niesamowita, nie będzie łatwa. Jeśli jest łatwa, nie będzie niesamowita. Jeśli jest tego warta, nie poddasz się. Jeśli się poddasz, nie jesteś wart.... Prawda jest taka, że każdy cię zrani; po prostu musisz znaleźć tych, dla których warto jest cierpieć"



mój banner na tt :)

Draco kozak na koniec :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz