niedziela, 15 czerwca 2014

"Don't call your mother, cause now we're partners in crime"

Z piosenki Katy Perry "Waking up in Vegas". W czwartek nie byłam w szkole, bo na 9.00 była Gala Laureatów w szkole muzycznej. Jak szłam, to widziałam dziewczyny, jak były na podwórku na wf-ie, a było tak zimno...I tak moja klasa miała tylko dwie pierwsze lekcje, bo szła potem do kina. Na tej gali było nudno, no ale będzie stypendium od września :) W piątek pani wystawiała oceny z biologii, mam trójkę, ale poprawiam sprawdzian we wtorek, więc jeśli go poprawię, będę miała czwórkę. Jutro poprawiam wos. Tez w piątek, nie było mnie na wf-ie, bo poszłam na konkurs z niemca, o którym dowiedziałam się na początku lekcji. Na religii pani wystawiała oceny i wstawiła ma 6, dziękuje bardzo :) Nocka filmowa w szkole była na 19.00,ale ja przyszłam ok. 20.30, bo Olka miała bierzmowanie. Obejrzeliśmy "Krainę lodu", nawet fajna bajka. Ok. 6.30 wróciłam do domu, po 13.00 wstałam, i przez cały dzień byłam strasznie zmulona, jak zawsze, kiedy długo śpię. Ok, jak zawsze, kiedy śpię. Jutro głupi wf, ale przynajmniej nie ma fizy i kończę godzinę wcześniej :)

"Gdyby wszyscy dementorzy tak wyglądali...kto powiedziałby nie Azkabanowi?"

"Kiedy 13-latek mówi, że życie jest ciężkie"
True

"Chciałabym mieć raka, bo Justin Bieber przyszedłby do mnie, pocałował mnie w policzki, przytulił mnie i nazwał swoją dziewczyną"
Bieliebers mają dziwne pomysły


"Co robisz?
Prace domową
Dzisiaj była szkoła? Myślałam, że to długi weekend.
Jest środa.
Ok, więc to prawie weekend. Cóż, nie ma sensu, żeby teraz iść"
Logika London :)

Nareszcie obejrzałam nowy odcinek PLL, Ezra jest w szpitalu. Eee, i tak będzie z nim dobrze.







ja i tak wiem, która z nich jest lepsza.....


"Myślę, że jednym z najlepszych uczuć na świecie jest to, kiedy ktoś pamięta, co powiedziałeś. Czy było to coś z wczoraj, zeszłego tygodnia, zeszłego miesiąca....To jak Wow, rzeczywiście mnie słuchasz"
Tak się niestety stało

Elsa była niezła, tylko tupnęła nogą, a zrobił się zamke z lodu.

"Ludzie się zmieniają, ok? Dorastają."



"Może Harry Potter jest prawdziwy, a wy nie"


"Żeby uniknąć krytyki nic nie mów, nic nie rób, bądź niczym"

"Moje życie, moje wybory, moje błędy, moje lekcje, nie twoja sprawa"

"Jesteś wojownikiem. Wojownicy nie poddają się i nie wycofują. Podnieś swój miecz i tarczę i walcz"

"Budujemy mury wokół naszych serc i zastanawiamy się, czemu nikt nas nie kocha"

"Nastoletnie lata
Oczekiwania: duża grupa przyjaciół, wykradanie się z domu, pierwszy pocałunek, późne noce pod gwiazdami, płakanie na ramieniu przyjaciółki, podawanie sobie liścików w klasie, przeżywanie przygód, wyjeżdżanie z miasta, ogniska, mówienie sobie sekretów, poczucie jak to jest pierwszy raz się zakochać, przejażdżki samochodem, imprezy, jeżdżenie samochodem, gubienie się, nieskończony śmiech, najszczęśliwsze lata życia.
Rzeczywistość:
Czucie się samotnym, zostawanie w domu, uczenie sie na test z matematyki późnymi nocami, wstawianie rano, zmęczenie, szkoła cały dzień i praca domowa całą noc, bycie zestresowanym, przyjęcie do college'u, przesiadywanie w mieście, którego nienawidzę, czucie niczego w nieiwelkim stopniu zbliżonego do miłości, utrzymywanie wszystkiego zamkniętego(?), płakanie zbyt często, spędzanie za dużo czasu w internecie, czekanie na nadejście lepszych lat"
nie zawsze jest dobrze być nastolatkiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz