piątek, 27 czerwca 2014

SUMMER SUMMER SUMMER!

Taak, nareszcie! Coś, na co wszyscy wyczekiwaliśmy. Miałam zakończenie roku na 8.00, na dużej sali gimnastycznej. W naszej szkole jest coś takiego, ze jak ktoś ma świadectwo z paskiem, dostaje je na apelu, a reszta osób(bez paska) w klasie. W tym roku byłam jedną czwartą osób z mojej klasy, które tam wyszły. Kiedy tam szłam, to było takie "fuck yeah, bitches!". Potem w klasie pani rozdała resztę świadectw, pogadaliśmy trochę i poszłam z dziewczynami do kościoła. W końcu się wyspie, ale mam też nadzieję, że nie spędzę całych wakacji przed komputerem. W niedzielę ja, Ganja, Magda i Natalka jedziemy na kolonie do Włoch i wracamy 10 lipca, więc plany na najbliższe dni już mam :) Tak na koniec chcę Wam wszystkim życzyć udanych wakacji, żebyście cali i zdrowi wrócili do szkoły no i przede wszystkim spędzili niesamowite chwile, luv u :)











"Po co komplikować życie?
Tęsknisz za kimś?.....Zadzwoń.
Chcesz się spotkać?.....Zaproś.
Chcesz być zrozumiany?.....Wyjaśnij.
Masz pytania?.....Zapytaj.
Coś ci się nie podoba?......Powiedz to.
Podoba ci się coś?.....Ogłoś to.
Chcesz czegoś?......Zapytaj o to.
Kochasz kogoś?.....Powiedz to"

"1. Nie mów "kocham cię", jeśli nie masz tego na myśli.
2. Nie umawiaj się z kimś tylko dlatego, żeby wzbudzić w kimś zazdrość.
3. Nie oszukuj.
4. Nie kłam, nawet o małych, nieistotnych rzeczach.
5. Nie umawiaj się z kimś tylko dlatego, że ktoś inny jest w tej chwili niedostępny.
6. Nie baw się emocjami innych.
7. Tylko bądź przyzwoitą, pieprzoną osobą"




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz