poniedziałek, 23 czerwca 2014

"You close your eyes to find a better way..."

Z piosenki Tylera Blackburna "Find a way". W poniedziałek nie ćwiczyłam sobie na wf-ie bo mi się nie chciało, ale za to we wtorek ja, Magda i Ada zaliczałyśmy bieganie i Czaja wystawiała oceny. Z biegania dostałam 4, a na koniec roku 6, powiedzcie mi, kurwa, za co. W środę byłam tylko na czterech lekcjach, bo potem jechałam z Olką i tatą do Gdańska po naszą siostrę Martę. Teoretycznie mogłaby przyjechać sama, ale nasz prawie cały bagażnik był w jej rzeczach, więc...sami wiecie. W piątek byłam w Białymstoku u mojego kochanego lekarza ortopedy. W poczekalni z nudów przeczytałam 5 rozdziałów "HP i więźnia Azkabanu". Wizyta była tak samo monotonna jak poprzednie, a nie, przepraszam, zrobili mi jeszcze zdjęcie rentgenowskie. Poza tym to co zawsze, nie robić operacji, bo może być gorzej, bla bla bla. Dzisiaj tylko matma była normalnie, bo na angolu gadaliśmy, na niemcu słuchaliśmy niemieckiej muzyki, na wf-ie nie ćwiczył NIKT z naszej klasy. Co dziwne, Czaja nie robiła nam żadnych wyrzutów, że czemu nie ćwiczymy, tylko powiedziała, żebyśmy poszły na trybuny. Hmm, miło. To dziwne jak na nią. Na polaku oglądaliśmy jakiś film z DiCaprio i Deppem, a fizy nie było. Fajnie, no i ostatni poniedziałek w drugiej gimnazjum :)

"Kiedy miała 6 lat, chciała być baletnicą,
Kiedy miała 8 lat, chciała być weterynarzem,
Kiedy miała 10 lat, chciała być nauczycielką,
Kiedy miała 13 lat, chciała być ładna,
Kiedy miała 16 lat, chciała nie żyć.
ALE
Kiedy ma 18 lat kończy liceum,
Kiedy ma 20 uczy się do swojego testu końcowego
Kiedy ma 22 lata, dostaje swój dyplom,
Kiedy ma 24 lata, robi karierę,
Kiedy ma 26 lat, szepcze "tak"(że ślub),
Kiedy ma 28 lat, trzyma swoje nowo narodzone dziecko,
Kiedy ma 30 lat, wyciera swoje łzy i mówi "Zrobiłam to"
 



"Nigdy nie ufaj gorącemu nauczycielowi z brzydkim sekretem"
a nic nie zapowiadało, że Ezra będzie niefajny....

Wow, mają wejście na backstage!


"Bądź silna, bo jesteś tego warta"
Loeral - jesteś tego warta :)


"Czy kiedykolwiek czujesz się, jakby ludzie zapomnieli, że istniejesz?"

"Osądzamy ludzi za osądzanie ludzi, bo osądzanie ludzi jest złe"

#Sparia

"Jeśli oczekujesz, że świat będzie wobec ciebie sprawiedliwy, bo ty jesteś sprawiedliwy wobec niego, to jest jak oczekiwanie, że lew cię nie zje, bo ty go nie zjadłeś"


"Czekanie na ciebie to jak czekanie na deszcz w czasie tej suszy. Bezużyteczne i rozczarowujące."
Mój ulubiony moment w tym filmie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz