środa, 11 czerwca 2014

"I know I must pass this test, so just pull the trigger..."

Z piosenki Rihanny "Russian roulette". Na dniu sportu moja klasa zajęła ostatnie miejsce, ale kto by się takim gównem przejmował. Ostatnią konkurencją była sztafeta o długości 240 metrów, biegłam pierwsza, a przez dwa następne dni bolały mi nogi, nieważne co robiłam. Potem, kiedy ogłaszali wyniki, Czaja mówiła przez megafon, jej głos w nagłośnieniu jest jeszcze bardziej wkurwiający. W poniedziałek miałam z nią dwie lekcje pod rząd, bo mieliśmy z nią zastępstwo na niemcu. Chyba po raz pierwszy tęskniłam za Baranowską. Wczoraj o 16.30 byłam na konkursie ortograficznym w I liceum. To było dyktando, takie nawet nawet. Musieliśmy czekać dwie i pół godziny, zanim je sprawdzili. Minęło trochę czasu, jak dziewczyny z klasy Urbana(uczy tam polaka, organizował ten konkurs) oprowadzały nas po szkole. Strasznie jest wielka, sama bym się zgubiła. Mówiły, że kiedyś jakiś chłopak popełnił tam samobójstwo, jego duch nadal jest w szkole, i że to prawda. No i że są takie drzwi, że możesz przez nie przejść i wyjść w kościele po drugiej stronie ulicy. Bartek kiedyś o tym wspominał, ale myślałam, że to bajka. Jak mi dzisiaj powiedział, to wszystko, co mówił Urban to bajka, no i tych drzwi nigdy nie odnaleziono. W końcu sprawdzili te dyktanda. Urban jeszcze coś gadał, gadał, ale przestał. Pierwsze miejsce zajął chłopak, co wyglądał na pierwszą klasę i był taki nawiedzony. Drugie jakaś tam dziewczyna,a trzecie JA. Siedziałam na samym końcu, wiec jak szłam, to wszyscy tak na mnie patrzyli...Potem ja i Wiktoria z naszej szkoły czekałyśmy, bo chciałyśmy zobaczyć nasze prace, poza tym, Urban powiedział, że ci co byli na podium będą udzielali wywiadu i że mają zostawić swoje numery telefonów. Zobaczyłyśmy te dyktanda, a Urban jeszcze do nas gadał, gadał, gadał....Dzisiaj do mnie dzwonili 4 razy, ale miałam wyciszony. Nawet jeśli, po co im wywiad ze mną? Ja nic takiego nie zrobiłam,a  wywiadu nie będzie :)Dzisiaj na technicznych moja grupa robiła gofry, a KOCHANI koledzy z klasy nic nie przynieśli i wepchnęli się do nas, a potem jeszcze udawali, że nic nie zrobili. Najchętniej to bym ich kopnęła mocno w jaja, szkoda, że tak nie zrobiłam.


Ekstra, jestem głupia. Eee, i tak to wiem.


Tak, pod koniec roku okazuje się, że nieważne, co złego zrobią Gryfony i tak dostają Puchar Domów :)

"Crabbe, Goyle, gdzie byliście? Obżeraliście się cały czas w Wielkiej Sali? Dlaczego masz na sobie okulary?
Och, um....czytałem.
Czytałeś? Nie wiedziałem, że umiesz czytać"
taa, a to tak naprawdę Harry i Ron

Tak, już niedługo mogę obejrzeć nowy odcinek!!!


"To, czym jesteśmy. Skok wiary. To, czym chcemy być.
SKOCZ"



Świat schodzi na psy, zdecydowanie
"Ucz się, kiedy inni śpią.
Zdecyduj, kiedy inni to opóźniają.
Przygotowuj się, kiedy inni marzą.
Zacznij, kiedy inni to odkładają.
Pracuj, kiedy inni sobie życzą.
Zachowaj, kiedy inni marnują.
Słuchaj, kiedy inni mówią.
Uśmiechaj się, kiedy inni marszczą brwi"

*czeka*


"Żyję w świecie pełnym ludzi udających kogoś, kim nie są"




Udawanie, że się nie kocham, było najtrudniejszą rzeczą, jaką zrobiłem"

"Czasami chcę cofnąć się w czasie i walnąć samą siebie w twarz"


:Śmiech jest nieskończony, wyobraźnia nie ma wieku, a marzenia są wieczne"


Z teledysku do "Numb" Linkin park, dawno ich nie słuchałam.

"Zawsze czuję się nieszczęśliwa przez moje życie. Ale wiesz, próbuję być szczęśliwa, naprawdę próbuję"






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz