czwartek, 26 czerwca 2014

"I better find you first before you find the phone"

Z piosenki Hollywood Undead "Another way out".We wtorek nie poszłam na pierwszą lekcję, czyli matmę, bo byłam na pobieraniu krwi. Nastepną lekcją była biologia, na której siedzieliśmy w naszej sali z p. Agatą(która pisała sobie coś w dzienniku) i nic nie robiliśmy. Na historii było tak samo, na geografii też. Pomyśleliśmy, że skoro jeszcze tylko wf i polski(na którym mieliśmy oglądać film) to po co mamy siedzieć w tej (prawie pustej) szkole, skoro możemy iść do domu? Ja, Ula, Zuzia, Karolina i Basia poszłyśmy do Marysi i śpiewałyśmy sobie trochę na iSing. Potem pojechałam z ciocią na drugą szczepionkę przeciw rakowi szyjki macicy(ze szkoły) i nawet dzisiaj jak podniosę tą rękę to trochę mi boli, ale przeżyję. Wczoraj była gala laureatów, na której dostałam nagrodę za dobre zachowanie i wyniki w nauce oraz reprezentowanie szkoły w konkursach i olimpiadach i za zajęcie 3. miejsca w szkolnym konkursie z angola. Ok. 15.00 pojechałam z tatą do Białegostoku, tym razem do endokrynologa. Moja pani doktor spytała, czy mam plany na wakacje i trochę ze mną pogadała. Ją chyba najbardziej lubię z wszystkich lekarzy, do których jeżdżę. Dzisiaj na 8.00 był projekt z geografii, na którym tylko pozdejmowaliśmy kartki z tablic i trochę pogadaliśmy. Potem w naszej sali poustawialiśmy ławki i pogadaliśmy trochę z panią. Już jutro koniec roku, nie wierzę. Ten czas jednak szybko leci.


"Kocham ludzi, którzy sprawiają, że się śmieję.
Szczerze myślę, że to rzecz, którą lubię najbardziej, śmiać się.
To leczy wiele chorób.
To prawdopodobnie najważniejsza rzecz w osobie"


Chloe>>>>

"Ktoś zawsze będzie ładniejszy
Ktoś zawsze będzie mądrzejszy
Ktoś zawsze będzie młodszy
Ktoś zawsze będzie lepszy
Ale zaufaj mi, nigdy nie będzie TOBĄ"


"Za każdym razem kiedy czujesz się wciągany w nonsens(czyli brak sensu) innych ludzi, powtórz te słowa:
Nie mój cyrk,
Nie moje małpy"


"Non - stop" fajny film, polecam






"21 Jump Street", jest ekstra....

...tak samo jak "22 Jump Street"....
...no i Channing Tatum grał jedną z głównych ról :)

"Bądź miły dla wszystkich, zawsze się uśmiechaj i doceniaj rzeczy, bo tego wszystkiego może jutro nie być"

"Nie pozwól małym myślom przekonać cię, że twoje marzenia są za duże"

"Jestem brzydką siostrą.
Jestem okropną córką.
Nie jestem nawet drugim wyborem.
Jestem pozostałościąNie jestem tą mądrą
Nie jestem tą chudą
Nie jestem tą utalentowaną
Jestem "Dlaczego tutaj jesteś?"
Jestem po prostu nie wystarczająca"



Zebrało mi się na słuchanie piosenek z czasów, kiedy miałam jakieś 10 lat. High School Musical, rany, kiedy to było....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz