niedziela, 23 czerwca 2013

"And it's too late for you and your white horse, now it's too late for you and your white horse, to catch me now..."

Z piosenki Taylor "White Horse". Długo mnie nie było ;) Ale od początku:
1. Od środy do piątku byłam na biwaku. Był trochę kryzysowy (wtajemniczeni wiedza, o co chodzi),ale ogólnie było spoko. Na prawym nadgarstku mam dwa siniaki od siatkówki, a w czwartek dwa razy leciała mi krew z nosa. Mieliśmy taką trochę samowolkę, bo nasze panie nie siedziały z nami, tylko trzeba było pytać je, czy można iść do sklepu.
2. W piątek tata przyjechał po mnie wcześniej, bo jechałam do Białegostoku do lekarza. Dzień wcześniej powiedział, ze przyjedzie o wpół do dziewiątej. W piątek, za piętnaście ósma dzwoni i mówi "Już wyjechałem". Całą drogę przespałam. U lekarza nie było źle, powiedział, że muszę czesać się na prawo, a nie na lewo. Zobaczyłam bilbord z napisem "Hurtownia Fajerwerków", a przeczytałam "Hurtownia Frajerów". Jakaś ślepa jestem. Wróciłam do domu, o 20.00 oglądałam "Komnatę Tajemnic", a w momencie, kiedy Harry i Ron wylecieli z samochodu i uciekali przed Wierzbą Bijącą, była przerwa, i Olka przełączyła na "Titanica". Jak się skończył, był moment w "Harry'm", że Ron i Harry idą do Zakazanego Lasu i gadają z Aragogiem, tym wielkim pająkiem. Wygląda tak . Potem te inne pająki chciały zjeść Harry'ego i Rona,a wtedy znowu przeleciał ten ich samochód. Siedzieli,a nagle przez okno jeden pająk łapie Rona za szyję! To moje streszczenie jest trochę chaotyczne, lepiej przeczytajcie sobie to z Wikipedii.
3. Wczoraj były moje urodziny. Na fb jakieś 25 osób napisało mi życzenia, a tata powiedział, żebym sobie wybrała prezent. Dostanę płytę "Please Please Me" The Beatles. A to napisała mi Madzia na fb:

A w czwartek na biwaku powiedział, że mu przeszło ;)
4. Dziś jest ważny dzień. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI DNIA OJCA, TATO!!!!!!!!





Współczuję, Bellatriks ;(((


Taa, jasne......

So sweet ;****




"I want to be forever young......"


Zespół, oczywiście, że zespół!!!!!

Ten wiatr...w sierści. 

Od biwaku mam nowe - Weruś Roweruś :))))




And you're watching Disney Channel ;))


Pozdro
Wercia;)

1 komentarz:

  1. Twoje przezwisko to jest chociaż normalne, a nie moje Ganja Srandzia :)

    OdpowiedzUsuń