sobota, 1 czerwca 2013

"Ignorance is your new best friend..."

Z piosenki Paramore. Mamciu, jak mi się nuuuudzi! Ale przedwczoraj obejrzałam sobie film "Charlie", i nie był najgorszy. Grały w nim między innymi Emma Watson i Nina Dobrev. Ten, co grał tytułowego Charliego, czyli Logan Lerman, grał w innym fajnym filmie(też na podstawie książki) "Percy Jackson i bogowie olimpijscy: złodziej pioruna". Ostatnio zaczęłam oglądać "Rozdział 27", ale oczywiście, z braku czasu obejrzałam tylko 15 minut! Film opowiada o takim gościu(nie pamiętam, jak się nazywa, ale gra go Jared Leto z 30 Seconds to mars) który przyjeżdża do Nowego Jorku z próbą zabicia Johna Lennona (byłego człona The Beatles). Jest rozdarty pomiędzy miłością do zespołu,a chęcią rozsławienia własnej osoby. Tak było w streszczeniu. Muszę to zobaczyć. Niedawno powiedziałam do mamy:
-Niedługo będę uczestniczyć w morderstwie Lennona.
Ona popatrzyła na mnie, z takimi wytrzeszczonymi oczami,a ja odparłam:
-Tylko oglądam o tym film!
No dobra, nie mam o czym pisać.

Gdybym się uczyła w takiej szkole co on też bym czekała.....


Może nie używa kremu do twarzy.

Hahahhahahahahahahahahahhahahahahahha

"Hermiona Granger.....jak mogę zacząć wyjaśniać Hermionę Granger? (czy coś)
Hermiona Granger jest nieskazitelna
Słyszałam, że jej włosy są ubezpieczone na 10.000 galeonów
Słyszałam, że robi reklamy różdżek...w Japonii
Jej ulubiony przedmiot to zaklęcia
Raz spotkała Wiktora Kruma na miotle.....
I powiedział jej, że jest łądna.
Raz uderzyła mnie w twarz...to było odjazdowe"
Spoko ;)

Nieważne, i tak tam kiedyś pojadę!


Hmm, znam tylko Narnię, Hogwart i panem.



hahah

Tak, bo tak właśnie wyglądasz.

"Let it be, let it be..." jak śpiewali TB.




Moja reakcja, kiedy dowiaduję się, że nie ma matmy!


Pozdro
Wercia;)


1 komentarz:

  1. Jebłam z tym Voldkiem ;*, a Kris10 na serio wygląda jak.... Sasha Grey.... :D

    OdpowiedzUsuń